vrijdag 8 mei 2020

Thanks... for reaching out!

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, 
please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!!

Welkom aan mijn nieuwe volgers hier! SU-per leuk dat je me (ook) hier wilt volgen!
Geniet je ook tussendoor van het mooie weer? Ik hoop het.. Hier zijn we met de laatste
huiswerkopdrachten voor school bezig.. Na al di weken thuis huiswerk maken, gaan 
de kinderen vanaf maandag weer voor een paar dagen in de week naar school!
En heb ik weer iets meer tijd om ook nieuwe voorbeelden te maken :) Dat komt
er nu bijna niet van.. In ieder geval veel minder dan ik zou willen of jullie gewend zijn!


Een bedankje, een steuntje in de rug, dat waarderen mensen nu extra! 
Vandaar vandaag een voorbeeld van zo'n kaartje. Hij is gemaakt (eigenlijk 
voor een challenge in jullie, maar nu toch al eerder online :) ) met de set 
'Sea of Textures' en de stansen 'Under the Sea'. Deze gaan ons beide na 
3 juni verlaten, ze gaan 'retired' zoals dat heet. Ze zijn nu nog wel te bestellen, 
maar op is op! In de stansset zitten stansen voor de figuren uit de stempelset, 
maar ook extra, zoals het visnet. 


Ik heb de inktvis bewerkt met de Wink of Stella. Het gedeelte van de tentakels 
met de zuignappen is eigenlijk wit, maar als je er met de Wink of Stella (glitterpen)
overeen gaat, veeg je de inkt uit, want het is een soort van waterpen met glitters.
Zo kleur je dus de tentakels meteen met het 'schilderen' van glitters!

Wat ik allemaal gebruikt heb, zie je onderaan dit bericht. Wil je iets bestellen?
Dan lees je hierover ook hieronder.

Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe! 
Tot gauw en blijf gezond!!

Liefs, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 4 mei
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website.

ALLE PRODUCTEN, OP DE INKT EN HET CARDSTOCK NA, GAAN ONS 
VERLATEN IN DE NIEUWE CATALOGUS. VOOR DEZE PRODUCTEN 
GELDT: OP IS OP!

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

3 opmerkingen:

  1. toffe kaart, leuk hoe je dat visnet verwerkt hebt! Supermooie kaart, ik ben natuurlijk gek op zeekaartjes...
    groetjes en fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Yvonne, leuk zoals je dat visnet in de opening verwerkt hebt en leuk die gedecoreerde hoek in zeethema.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een GAVE kaart Yvonne....jij weet er altijd zoiets moois van te maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne