zondag 10 mei 2020

Fijne Moederdag!

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, 
please CLICK HERE for my previous / old blog.


Voor iedereen: Fijne Moederdag!!
Met je moeder (op gepaste afstand) of met mooie herinneringen aan haar..


Deze kaart heb ik gemaakt voor het Global Design Project #GDP239, klik HIER.
Het is deze week de bedoeling dat je een trouwkaart maakt. Ik heb hem vrij algemeen
gehouden, met bloemen.. 


Deze kaart heeft een doorkijkje door de cirkel. De gebruikte sets zijn Swirly Frames
(voor de cirkel) en Beautiful Friendship (bloemen en tekst).


Het is een kort berichtje vandaag :) Ik ga zo mijn mams in het zonnetje zetten.
Dankbaar dat dat kan!! 

Liefs, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 4 mei
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor morgenmiddag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

ACTIE: verlengd tot en met 31 mei!
GRATIS verzenden bij bestellingen vanaf 50 euro!

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website

De producten die gebruikt zijn, blijven in het assortiment! 
Alleen de Glitter Enamel Dots gaan ons verlaten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne