vrijdag 18 oktober 2024

Color the World met het Stampin' Up! Artisan Design Team!!!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!



Bericht van mijn Instagram en Facebook:

...the 2024 Artisan Design Team loves Stampin' Up!'s colors! We have been inspired by pages 132 and 133 in the Annual Catalog and are sharing a bit of colorful inspiration with you!!

---------
Het Artisan DesignTeam heeft vandaag een hop voor jou, met als thema: de Stampin' Up! kleuren en het kleurenwiel uit de catalogus, te vinden op pagina 132/133.


De kleuren die ik zelf zou kiezen, waren al gekozen, dus kreeg ik een kleur toegewezen en dat is eigenlijk zeker zo leuk! Uit mijn comfortzone!! Het werd Lemon Lolly, geel dus 😅 Geel en groen vind ik lastig, maar het is gelukt! Ik koos ervoor om 'analogous' te gebruiken: Lemon Lolly, met analoge kleuren Daffodil Delight, Soft Sea Foam en Lemon Lime Twist. Kleuren die naast elkaar liggen op het kleurenwiel! Ik gebruikte de Online Only set 'Magnolia Mood'.



Wist je dat: je een echt kleurenwiel (iets aangepast) vanaf 5 november kunt kopen? Je vindt het dan bij de nieuwe Online Only producten!

De gebruikte producten op mijn kaart, vind je onderaan dit bericht!
-----------


Hop along with the Stampin' Up! Artisan DesignTeam 2024!!
Next up in our Color the World Hop is the talented Elizabeth @seeinginkspots

Full List of Hoppers:
Verena @simple_stamper
Ashley - @designwithink
Jenni - @paulinespapier
Mikaela - @thecraftyoinkpen
Kim - @simplyfairies_kimfee
Yvonne - @thecreativeteacup -> this is me :)
Elizabeth - @seeinginkspots
Zsuzsanna - @zsuzsanna_balazs
Isabelle - @barbier_isabelle_demo_su
Su - @aromasandart
Monique -@stampin_met_monique
Jacque - @stamphappycards
Daniela - @edelpappe
Teri - @alaskastamper
Bree - @craftsomnia
Maheswari - @maheswarirajaguru

With Love, Yvonne 🌺☕



TER INFORMATIE 

Een korte opsomming van wat er speelt op dit moment:

- Instapactie t/m 31 oktober: zie tabje 'Ook demo worden?' bovenaan deze pagina
- Tot 30% korting op kits van Stampin' Up! OOK op de 2 nieuwe kits van oktober! Zie stampinup.nl/sets
- Pre-order demo's nieuwe Online Only, voor iedereen verkrijgbaar vanaf 5 november

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 20 oktober. Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00uur!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER
 Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️


Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Trimmer
[152392]
€ 34,00
Take Your Pick
[144107]
€ 14,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne