maandag 18 maart 2024

Nieuwe challenge Dutch Card Lovers

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom! Daar ben ik weer...

Inmiddels een beetje bekomen van OnStage, vandaag weer aan de slag! Met heel veel positieve energie kan ik je zeggen :) Er volgt nog een foto-verslagje hier, maar vandaag een berichtje over de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers!

De nieuwe challenge is gisteren gestart en de challenge is: veertjes!!! Dit is mijn kaartje geworden:


Toen ik aan de slag ging met het kaartje, bedacht ik me: ik heb helemaal geen veertjes in mijn sets zitten!! Help!! Maar dan ga je verder kijken, om te zien of je iets anders hebt om als veertjes te gebruiken en ja!! Ik vond een blaadje in de Little Monkey set wat op een veertje leek!


Met een marker tekende ik het hart van het veertje en het 'steeltje', net echt toch??

Je vindt alle gebruikte producten onderaan dit bericht!


En zodra ik de kaart op de foto zette, zag ik mijn mouw.... Ik denk dat ik, zonder dat ik het wist, voor deze kaart beïnvloed ben door de blouse die ik aanhad hihi..


Doe je ook gezellig mee bij Dutch Card Lovers? Klik HIER om naar de pagina te gaan!

TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (VANDAAG, maandag 18 maart 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot een volgend bericht!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor informatie!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Yvon en gaaf dat je een alternatief in de veertjes vondt. Ik moest ook even zoeken naar de veertjes stempel...lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag dat mijn reactie op anoniem stond. Was niet de bedoeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een inventieve manier om van blaadjes veertjes te maken, het is dat je het erbij verteld, ik had het zelf niet opgemerkt. Super leuke kaart Yvonne, perfecte kleurencombinatie.... (ook zonder je blouse op de foto) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne