zaterdag 30 december 2023

Fijne jaarwisseling en nieuwe catalogus / Sale-a-Bration info en nieuwe workshops

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


MAIL MET VEEL INFO!!


Komende donderdag is het zover!! De nieuwe catalogus gaat in! De voorjaarscatalogus, met vrolijke kleuren, bloemen, bijtjes, Pasen, Moeder- en Vaderdag en nog veel meer!! 

De catalogus is verstuurd / overhandigd aan mijn vaste klanten en workshoppers. Heb je hem nog niet en wil je wel graag een papieren exemplaar ontvangen? Laat het weten! Dan gaan we daarvoor zorgen! 

De online catalogus en Sale-a-Bration brochure mag ik delen vanaf 4 januari, zodra deze ingaan.

Heb je jouw bestellijstje al klaar liggen?? Je mag hem al doorgeven aan mij! Dan zet ik alles zover klaar, graag uiterlijk woensdag 19u, want op donderdag 4 januari gaat al 's ochtends heel vroeg de 1e verzamelbestelling de deur uit! Maar daarna doe ik op iedere maandag sowieso een verzamelbestelling en apart bestellen kan ook, 24/7!! 

Je mag jouw bestelling doorgeven via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com 

OF je plaatst hem rechtstreeks via mijn webwinkel yvonnespikmans.stampinup.net


WAT HOUDT SALE-A-BRATION PRECIES IN?? EN WAT KAN IK UITZOEKEN?

Dat leg ik je graag uit in onderstaande YouTube video! Je ziet de producten 'in het echt', welke je bij iedere 60 of 120 euro GRATIS kunt uitzoeken!

Ook leg ik uit wat de INSTAPACTIE tijdens de Sale-a-Bration is! En hij is echt heel leuk, al zeg ik het zelf ;) Je betaalt 129 euro als altijd en krijgt of 39 euro extra uitzoeken, bovenop de 175 euro die altijd geldt OF een mooie glazen snijplaat met toebehoren ter waarde van 74 euro!!

Wat ik vergeten ben te vertellen is: Mocht je een grote bestelling doen van 375 euro of meer, of hostess zijn van een party waar voor meer dan 375 euro wordt besteld, dan ontvang je naast de 12% rewards die je altijd krijgt, ook nog eens 37,50 euro EXTRA om iets uit te zoeken!!

Als dat geen feest is!! Mocht je vragen hebben, laat het weten!! Ik help je graag verder!


NIEUWE WORKSHOPS / PAKKETTEN

Graag wil ik jullie ook op de hoogte brengen van de nieuwe workshops en pakketten! Allemaal vanaf nu te bestellen!! thecreativeteacup@gmail.com

Dit zijn de nieuwe KwartaalKits 1e kwartaal 2024!! Met de DSP's 'Bee my Valentine' en 'Lighter than Air'. Vrolijke voorjaars-kits!!


Ook is er een nieuw KaartenBuffet @Home gepland op 3 februari! De 13e editie alweer!! Schuif je ook gezellig aan??

En dan heb ik nog een extra @Home workshop: MINI ALBUM!! Gemaakt met de nieuwste 'Memories and More' uit de voorjaarscatalogus, zowel de 'cards and envelopes' als het cardpack.

In de onderstaande video laat ik je alles zien:


De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 1 januari 19u, LAATSTE najaarscatalogus en uitverkoop!!) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Ik wens je bij deze alvast een HELE FIJNE JAARWISSELING en de allerbeste wensen voor een gelukkig, gezond en creaTEAf 2024!! Tot dan!!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

De nieuwe producten zie je vanaf 4 januari hier! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne