vrijdag 29 december 2023

Global Design Project

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Ja, daar was ik alweer.. Ik ben aan het spelen geweest met mijn nieuwe producten en heb alvast 2 kaartjes op te laten zien!

De 1e is voor het Global Design Project, klik HIER, challenge #GDP425, een kleuren-challenge:


Dit zijn de kleuren die we moeten gebruiken:


Ik heb de leuke, nieuwe stempels en stansen 'Jungle Pals' gebruikt. Beide, apart van elkaar, uit te zoeken tijdens de Sale-a-Bration! Hoe het precies werkt tijdens Sale-a-Bration vanaf 4 januari, vertel ik je in het volgende bericht, morgen!

Ik wilde voor een oud-collega een geboortekaartje maken en daar paste deze set heel goed bij! Ik maakte meteen nog een 2e kaartje met een net andere tekst. 


De dieren uit de stempelset en de stansen zijn echt heel leuk!!


Alle gebruikte sets zijn Sale-a-Bration sets! En kunnen GRATIS uitgezocht worden! Ze zijn NIET los te koop!


Stempels en stansen los van elkaar! 
En ook een Nederlandse set! 
Ik knipte diverse teksten los van elkaar om ze makkelijker te kunnen gebruiken..


En een 2e kaartje is een condoleance kaart, ook die heb je helaas wel eens nodig...


Het mooie DSP staat in de nieuwe voorjaarscatalogus en heet 'Nature's Sweetness'..


De Nederlandse tekst komt uit een nieuwe Nederlandse set:


Als het goed is, is alles vanaf 4 januari beschikbaar!

Dat waren mijn kaartjes voor vandaag! Morgen een extra bericht met alle uitleg over de nieuwe catalogus, Sale-a-Bration en nieuwe workshops/kits!

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 1 januari 19u, LAATSTE najaarscatalogus en uitverkoop!!) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

De nieuwe producten zie je vanaf 4 januari hier! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne