donderdag 12 oktober 2023

Challenges Donderdag - 4 kaarten!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Welkom op donderdag!! Challenges Donderdag! Vandaag heb ik een rij kaartjes voor challenges van deze/afgelopen week! 

Doe jij wel eens mee met challenges?? TIP: mocht je er in 1e instantie niets mee doen, noteer de challenges dan in een schriftje! Eventueel onder tabjes voor verschillende soorten challenges. En ja, ik weet, digitaal kun je ook veel verzamelen, maar ik ben zelf echt ook van het ouderwetse opschrijven en schriftjes/agenda's bijhouden, pen en papier :) 


De 1e kaart is voor de challenge van het Global Design Project deze week, #GDP415, klik HIER.


De challenge is: een patroon gebruiken! 

Ik maakte deze kaart, met een hexagon-patroon op de achtergrond, gemaakt met de 'Heartfelt Hexagon bundel', bestaande uit een stempelset en een pons. Deze zijn uitgebracht voor World CardMaking Day van afgelopen vrijdag. De bundel is nog gewoon te bestellen! 


Ik gebruikte vellum en stanste er bladeren uit om een beetje een 'herfstig' accentje te geven! 


Het 2e kaartje is voor Stamping Fancy Friday! Je vindt deze pagina op Facebook en Instagram! En wordt maandelijks gevuld met bijna iedere dag een post door een oud-Artisan DesignTeam lid. Veel inspiratie dus!! 

Afgelopen maand was het mijn kaart die geplaatst was. Het thema van deze maand is: Gratitude! Dankbaarheid/dankbaar zijn. En dit is 'm: 


Gemaakt met het 'All about Autumn' DSP (designpapier, vanaf komende week gelukkig weer leverbaar) en de 'Autumn Leaves' stansset! De bladeren gebruik ik op het moment echt heel graag!


De tekst is samengesteld uit losse alfabet-stansen en gestempelde teksten uit verschillende sets. 

De challenge van Colour INKspiration liep maandag af en ik heb last-minute een kaartje gemaakt! Je vindt de challenge op Facebook, klik HIER. Dit werd mijn kaartje: 


Dit waren de kleuren:


Ik haalde de set 'Winter Owls' weer uit de kast en maakte een landschapje!


En als laatste en echte, echte challenge, vanuit Stampin' Up! zelf!! Klik HIER om naar de Facebook-pagina te gaan. Je ziet deze maand verschillende posts voorbij komen. Het idee is dat je een kerstkaart maakt in niet-traditionele kerstkleuren! 

De 1e combinatie die ze lieten zien was: Parakeet Party, Orchid Oasis en BubbleBath.. Ehhhhh ja... Dat was dus echt een challenge! Dus die ging ik aan :)


Ik heb bewust de kerstman niet verder ingekleurd...


Dat waren de kaartjes!

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 16 oktober 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag nog!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

1 opmerking:

  1. Wat een gave serie kaartjes heb je gemaakt Yvonne....ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne