zondag 17 september 2023

Stamping Sunday bloghop - Shimmy and Shake

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Bloghop start om 10uur / Bloghop starts at 10 o'clock! 


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

En nu hoor ik je denken: Dat was toch de 4e zondag van de maand? Ja, dat klopt! Er waren 2 teams die hopten, op de 2e en op de 4e zondag van de maand en deze twee groepen zijn samen gegaan en hoppen nu op de 3e zondag van de maand! We gaan dus gewoon verder, maar nu gezellig met z'n allen! 

De opdracht van deze maand was voor ons: een shakercard! Een schudkaart! En dit is mijn uitwerking geworden:



Ik moest meteen aan de nieuwe set ´Blitse BoogjesWensen´ denken... Schudkaart, glitters, disco... Snap je hem?? Hihi... Met de leuke achtergrond-stans 'Patchwork Pieces', het gave 'More' Dazzle papier en de shaker-rondjes is de disco compleet!


Omdat je met de achtergrond-stans een complete vorm (de 'stralen')maakt en ik op de kaart maar om-en-om gebruikte, heb ik meteen 2 kaarten gemaakt! De rolschaatsen zijn wel echt nostalgie hoor!! Ik had vroeger blauwe, met gele doppen en strepen erop, geloof ook met rood erin.. Ik heb nog ergens een foto...


De tekst 'Gefeliciteerd' staat in een boogje, maar deze kun je op een clearblock ook prima tijdelijk recht plakken!


En dan nu: Hoppen!!

Vanaf nu hoppen we via een carrousel! Klik op de namen van de deelnemers: Veel plezier!!!


Je vindt de gebruikte producten onderaan dit bericht, net als de bestel-informatie!
Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

MEXICO ACTIE

IK HEB DE INCENTIVE GEHAALD!!!
EEN HELE DIKKE DANKJEWEL AAN IEDEREEN DIE DEEL UITMAAKT
VAN MIJN STANPIN' UP! AVONTUUR!! ZONDER JULLIE HAD IK DIT NIET GERED!
ECHT GEWELDIG!!


Ik heb een speciale kit samengesteld, die blijft te bestellen!!
TE BESTELLEN T/M 30 SEPTEMBER!
Een kit met basismaterialen van €57,75 voor €50,00 (excl. verzenden).
Bestel hem in augustus of september!! Levering vanaf begin september!
thecreativeteacup@gmail.com

Zie voor mijn hele verhaal het bericht hier op mijn blog, van 8 augustus.


Onder alle bestellers verloot ik een set met 2 stempels!
Één in Mexico-thema en de Coffee-set zie ik als thee ;)

--------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is MORGEN, MAANDAG 18 september!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Products from @stampinupofficial 2023 ©️


Wil je meer informatie over gebruikte producten?

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Window Sheets
[142314]
€ 6,25
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

1 opmerking:

  1. Hello Yvonne, I’m Laurie from New Hampshire in the states. I LOVE this shaker card and I’m attempting to create it, although could you please share your finished card size as well as the white frame dimensions? I’ll take the metric measurements since the Patchwork Dies work better with metric. My email is laurieannanderson@comcast.net
    Thank you so very much.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne