woensdag 26 juli 2023

KleurenKaartenTeam juli

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Leuk dat je even voorbij komt vandaag!! 

Het is de laatste woensdag van de maand en dus komt het KleurenKaartenTeam van Martina weer in actie! Vorige maand was ik het gewoonweg vergeten om me op tijd op te geven.. Nu dacht ik er gelukkig nog net op tijd aan en blij toe, want de kleurencombinatie vind ik SU-per!! 

Benieuwd wat Martina zelf gemaakt heeft en wie er meedoen? Klik dan HIER!

De kleuren van deze maand: wit met mint! En dit werd mijn kaartje:

De voorbeeld-foto: 


Ik gebruikte de set 'Just my Type' van Stampin' Up! natuurlijk :) Een hele leuke set met een typemachine, bladeren, bloemen en leuke teksten! Je ziet de set helemaal onderaan dit bericht. Ik maakte er zelf een soort van dia achter om het geheel wat meer kleur te geven.

Ik gebruikte Pool Party van Stampin' Up! want de Mint Macaron is uit het assortiment en heb ik helaas niet meer. Wel een hele lastige kleur om op de foto te krijgen trouwens! maar het is aardig gelukt hihi..



Onderaan dit bericht vind je alle gebruikte producten!

Wist je dat de BonusDays nog de hele maand lopen? Je ontvangt bij iedere 60 euro een voucher ter waarde van 6 euro! Die kun je inwisselen in augustus. Je spaart dus jouw eigen korting bij elkaar!!


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 
Het zal in de schoolvakantie hier wat rustiger zijn, maar ik houd jullie zoveel mogelijk op de hoogte van alles!

Ik kom vandaag ook bij iedereen even langs! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende MAANDAG, 31 juli!

Laatste voor de Bonusdagen!!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial ©️ 2023

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Snips
[103579]
€ 13,50

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer, zo mooi hoe je alles bij elkaar gezocht hebt. De kleuren zijn super! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Yvonne! Wat een gave stempelset is dat, past helemaal bij het moodboard van deze maand! Ik had Mint Macaron nog wel en heb die ook gebruikt, maar Pool Party is ook mooi!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje en wat een leuke stempel en stanzen die je gebruikte pas mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje geworden met deze stempels! Leuk gedaan met dat raampje er nog achter! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke kaart en alles past heel mooi bij elkaar!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een perfecte kaart in deze kleuren Yvonne....heel gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje! Ik heb nog mint macaron, maar door de lichte kleur van de inspiratiefoto ben ik ook voor pool party gegaan, beetje meer zomerse kleur zo...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje weer Yvonne!! En een mintgroene typemachine is hartstikke hip. Super leuk bedacht.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, deze is helemaal geslaagd ! supertof en in een hele mooie munttint,
    mooi mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje en wat is die mintgroene typemachine leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan met deze set groetjes uit terneuzen, caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, zacht van kleur, groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne