zondag 27 november 2022

Stamping Sunday bloghop & Dutch Card Lovers

    Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.

Bloghop start om 10uur / Bloghop starts at 10 o'clock! 


Hallo!! Het is de 4e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Holiday Happenings! Oftewel: de komende feestdagen! Een kaartje maken met 'iets voor de feestdagen'. En dit zijn mijn kaartjes geworden:


Ik heb twee sets gecombineerd tot kaartjes die mij echt een kerst-gevoel geven! De 'Ringed with Nature' bundel (stempels, stansen en embossingfolder) samen met de stansen van 'Grassy Grove', de 'Grove dies' (bomen en hertjes).


Deze eerste kaart is ook meteen een voorbeeld voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers! Klik HIER om naar het blog te gaan. De nieuwe challenge is 'gebruik hertjes' op je kaart. 


De kleuren van de kaarten zijn: Evening evergreen, Cherry Cobbler, Early Espresso en Soft Succulent. Ik maakte er nog een 2e kaart bij.. 


De paddenstoelen zijn ook zo schattig! Ik gebruikte pareltjes als besjes.


En dan nu hoppen!!

Ik ben weer heel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt! Je kunt op de namen klikken om een kijkje te nemen:


 De gebruikte producten die je onderaan dit bericht. Heb je ergens vragen over? Laat het me weten!! Via een email: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! Maak er nog een creaTEAve week van!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is KOMENDE maandag 28 november om 19.00u.

LAATSTE BESTEL-MOGELIJKHEID EIGEN ACTIES! Je ziet ze hieronder.

Op donderdag 1 december om 00 uur doe ik nog een bestelling, dan voor de UITVERKOOP  van de najaarscatalogus. Geef jouw bestelling hiervoor uiterlijk woensdag 21u door! 



Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder.

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Grove Dies
[157844]
€ 48,00
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Festive Pearls
[159963]
€ 8,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 31,00

4 opmerkingen:

  1. Wow....deze kaartjes zijn prachtig Yvonne....wat een mooie kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous colour scheme and card

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning! I love all of the layers! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Yvonne, mooie details en schattige hertjes! Super leuk voorbeeld voor de DCL-uitdaging. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne