zondag 22 mei 2022

Stamping Sunday bloghop - Must Have New Products

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

Bloghop start om 10uur / Bloghop starts at 10 o'clock! 


Hallo!! Het is de 4e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Must have new products!! Oftewel: nieuwe producten die je moet hebben!! Ik maakte 2 kaartjes, met een aantal van mijn 'musthaves':

Meer voor mannen!! More for men!!


In de nieuwe jaarcatalogus vind je hele gave producten voor mannen-kaarten, vind ik :) 
Op één of andere manier blijven die kaarten wat lastiger om te maken, maar met deze nieuwe producten wordt het een stuk makkelijker! 

Ik gebruikte op beide kaarten de 'Rays of Light' stempel (zonnenstralen) op de achtergrond. Die stempel geeft meteen een stoer uiterlijk. Op de eerste kaart in Early Espresso:


De hele kaart is in Early Espresso met Mint Macaron. De gave die-cuts (het zijn GEEN stempels) komen uit het DSP pak 'He's the man'. Daarin zitten naast 2x5 vellen DSP ook nog 2 vellen 12x12' die-cuts! 


Op de 2e kaart gebruikte ik dezelfde producten, maar dan aangevuld met de bundel 'Brewed for you'! Ze vullen elkaar mooi aan! De kleuren zijn Cajun Craze en Crushed Curry. 


De biertjes zijn ook echt een mix van een stempel (het grote bierglas) en de diecuts (o.a. het kleine bierglas). 


Ik kleurde creme-twine met Blends om ze bijpassend te maken!


Je vindt alle gebruikte producten en hoe je ze nog kunt bekijken en/of bestellen onderaan dit bericht! 


En dan nu verder hoppen! Ik ben weer heel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt! Je kunt op de namen klikken om een kijkje te nemen:



Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!! Tot gauw!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is MORGEN, maandagavond 23 mei, na 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten?  Klik op de afbeeldingen!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

  1. So far, I did not take notice of the rays of light stamp. But your samples are gorgeous with it! And using the he's the man dsp with it is great. Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne