woensdag 26 januari 2022

KleurenKaartenTeam - Januari

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


 Het is de laatste woensdag van de maand! Dus tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Iedere maand staan 2 kleuren centraal, waar alle deelnemers een kaart mee moeten maken. Één kleur schuift door van de maand ervoor en één nieuwe kleur wordt toegevoegd! Het is vaak een hele uitdaging, maar het is weer gelukt! Klik HIER om naar het blog van Martina te gaan, daar kun je haar eigen kaart bewonderen en de lijst met alle deelnemers vinden!


De kleuren van deze maand zijn: Roestbruin en Jeansblauw! Ik maakte een kaartje met 2 van mijn favoriete kleuren: Misty Moonlight en Cinnamon Cider! En niet alleen in Stampin' Up! kleuren maar ook in kleding! Kijk maar eens wat ik aanhad tijdens het maken van de kaart hihi..

 

Mijn kaart is een mix-kaart geworden van verschillende Stampin' Up! producten. Je vindt alles wat ik gebruikt heb onderaan dit bericht.


De 2 kleuren zijn zogenaamde InColors uit de serie van vijf 2020-2022. Deze gaan ons vanaf april langzaamaan verlaten (snif snif), dus heb je nog iets nodig van deze kleuren? wacht dan niet te lang met bestellen! De andere 3 kleuren zijn: BumbleBee, Magenta Madness en Just Jade.

  

Heb je geen bijpassende kleur lint? Kleur het dan zelf! Neem wit lint en kleur het met de Blends van de kleur die je wilt! 

Dat was mijn bijdrage! Ik probeer zo snel mogelijk bij iedereen langs te komen. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 
Fijne dag! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik KOMENDE MAANDAG 31 januari om 20u! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

-------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

16 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,

    Hoe geweldig is dat! Jouw outfit aanpassen aan de kleurenopdracht en daarmee je kaart dan maken! Dat is jezelf pas inspireren!! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben! haha!! (ik zet wel kerstmuziek op als ik kerstkaarten ga maken, beetje vergelijkbaar, niet? ;o) )
    Jouw kaart is dan ook geweldig! Mooi hoe je alles in de juiste kleuren maakte en kon combineren! Ik ben fan!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk zo Yvonne. In die outfit zo'n gaaf kaartje maken. Is wel een idee om zo de juiste inspiratie te vinden. (ik maakte deze week nog wel roestbruine jurkjes voor de meiden maar die komen later op het blog).
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, jij bent wel fanatiek om zelfs je kleding aan te passen aan het KKT! :)
    Heel gave kaart heb je gemaakt, echt een plaatje!
    Perfect in de 1e kleurencombi van 2022.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat was jij toepasselijk gekleed hihi, leuk hoor! mooie kaart maakte je, handige tip om het lintje te kleuren, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje in deze kleuren Yvonne.
    Zelfs je kleding heb je op de KKT kleuren afgestemd....leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart, Yvonne en die kleuren zijn helemaal goed voor het KKT van deze maand. Ik gebruikte dapper denim van SU.
    En dat je kleren dan ook nog matchten met je kaart is helemaal tof :-D
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en outfit !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat wordt een duur jaar als je elke maand een andere outfit nodig hebt voor het KKT! Ik zag je prachtige KKT-kaartje vanmorgen natuurlijk al bij je live, ik vind het SUper hoe je dit toffe kaartje opgebouwd hebt, ik geniet daar altijd van om je zo bezig te zien!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, Yvonne. Leuk dat je een passende outfit aan hebt. Ga je dit iedere KKT uitdaging doen??
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is dit een mooie kaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met al die verschillende elementen.
    Nieuwe uitdaging bij het KKT? Iedere maand een foto on bijpassende kleding erbij? 🤣
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Yvonne het is een "amazing" kaartje geworden. We hebben dus mode kleurtjes gebruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat veel te bekijken en toch kan ik niet zeggen dat ik het een drukke kaart vindt. EN je kleding! Perfect zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk hoe je speelde met materialen. Er is veel te zien maar toch van ik hem ' Amazing' . De kleuren staan je ook goed! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi Yvonne, ik kan het niet hoor met al die laagjes, top

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne