zaterdag 29 januari 2022

Challenges Zaterdag??

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Het is weeeekend :) Tenminste, hier in huize Spikmans.. Soms lopen weken anders dan gedacht.. Dat was afgelopen week en dan verschuiven er dingen die je gepland hebt! Daarom vandaag het Challenges-bericht, want ik wilde het niet overslaan.

Doordat dinsdag de versoepelingen waren aangekondigd en onze jongste donderdag een studiedag had, zijn we een dagje naar De Efteling geweest. Het was heel erg rustig en alleen al die lach op zijn gezicht maakte mijn dag al SU-per!


Ik heb een kaartje gemaakt voor de Liftchallenge! Klik HIER om naar het blog te gaan. Ik vonde de challenge weer heel leuk om te maken! Een echte lift deze keer, je vindt het origineel en de voorbeelden natuurlijk op het blog! En dit is dus mijn uitwerking ervan.


Ik gebruikte de reenboog-stansen van Stampin' Up! als basis. Ik heb ze tegen elkaar geprobeerd te plakken, maar dat werd niet mooi, het paste net niet, dus heb ik ze toch maar gewoon opgeplakt zoals ze zijn. Verder heb ik het Artfully Composed DSP gebruikt, voor de achtergrond, het randje bovenaan, om de bladeren uit te knippen en de bloemen op te stempelen (op het stipjes-papier). Deze komen uit de gratis Sale-a-Bration set 'Friendly Hello'. 

De Sale-a-Bration loopt nog t/m 28 februari! Je vindt alle gebruikte producten onderaan dit bericht.


Ik ga nog wat klusjes doen, hier is zaterdag altijd zo'n van-alles-en-nog-wat-dag :)

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! Fijne dag! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik KOMENDE MAANDAG 31 januari om 20u! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

-------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

3 opmerkingen:

  1. Wat weer een prachtige uitwerking Yvonne! Echt wel een lift in jouw straatje ;-) dat zie je. Kleuren, uitvoering...nice! En dat de bogen niet tegen elkaar aan zitten, mooi juist!
    Super leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een prachtig compositie van gemaakt Yvonne! Echt een heel mooi kaartje. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge. En wat zal het heerlijk zijn geweest om weer eens onbekommerd met je kind naar de Efteling te gaan. Kan me voorstellen dat het een topdag was.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne