donderdag 11 november 2021

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the top left to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo, welkom op mijn blog! Leuk dat je langskomt!

Het is donderdag, dus tijd voor mijn vaste rubriek: Challenges Donderdag! Met kaartjes voor verschillende, lopende challenges.


Dit eerste kaartje is voor de Liftchallenge! Na een vakantie-stop zijn de dames er weer met een mooie challenge. Het is de bedoeling dat je het kaartje van Jodi Collins gebruikt voor de indeling van jouw eigen kaart en verder mag je hem zelf opvullen!

De te liftenkaart van Jodi Collins:


Ik heb de fellere kleurtjes uit het 'Pattern Party DSP' gebruikt, waarvan ook de streepjes aan de zijkant zijn. De bloemen uit de 'Hand-Penned' set heb ik met Blends ingekleurd in dezelfde kleuren. Het is een pak DSP met 48 vel, welke uit te zoeken is met rewards (bij een bestelling van 200 eruo of meer), zie onderaan bij de benodigdheden.


Ook aan de binnenkant zit een kleine versiering.

De 2e kaart is weer heel anders! Deze is voor de challenge #GD317, van het Global Design Project, klik HIER


Het is een kleuren-challenge deze week! 


Voor deze kaart haalde ik de Nederlandse Stampin' Up! set 'Hemelse Hortensia' weer eens uit de kast! Dat was al even geleden, maar hij is nog steeds te bestellen, hij zit nog in het assortiment! 


Afgelopen week mocht ik een challenge winnen met onderstaande kaart! De challenge van Colour INKspiration op Facebook. Echt zo leuk!! 


Ik wil meteen even mijn excuses aanbieden dat ik zo weinig reageer op andere blogs.. Ik heb het helaas vaak te druk daarvoor.. En ook privé gebeuren er nogal wat dingen, dus de tijd die ik over heb, probeer ik ook echt even rust te pakken.... Maar weet dat ik het heel erg waardeer dat jullie langskomen en reacties achterlaten! 

Tot gauw!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

------------------------------------------------------------------------------------
START MET SU-PER KORTING!!!
Instap-actie van 4 t/m 30 november


--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 15 november!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Klik op de onderstaande afbeeldingen, dit zijn de belangrijkste producten die ik gebruikt heb op bovenstaande kaarten:

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

4 opmerkingen:

  1. Mooie liftkaart. Ook de tweede kaart met hortensia is mooi. Leuk met die gekleurde strepen als achtergrond. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een beauty Yvonne, mooie heldere kleuren heb je gebruikt ook. Fijn dat je weer meelift met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pláátje is het weer. Prachtige kleuren dat striped papier, prachtig en ja dat deze dan weer terugkomen in je bloemen...heel erg mooi. Super leuk dat je weer met ons meedoet Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een heerlijke snoepkleurtjes op je kaartje! Prachtig is het geworden. Ook je hortensia kaart is een plaatje! Dankjewel voor de bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne