donderdag 21 oktober 2021

Challenges Donderdag

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Het is weer donderdag!! Leuk dat je even de tijd neemt om langs te komen op mijn blog vandaag! Ik heb vandaag weer wat werkstukken om te laten zien. Ze zijn allemaal gemaakt met producten uit een kit: You are my Achor card kit! Ik heb niets gemaakt zoals het in de beschrijving staat, maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.


Deze 1e kaart heb ik gemaakt met de schets van de challenge van deze week bij het Global Design Project, klik HIER. Een hele leuke schets waar je alle kanten mee uit kunt! 


Ik voegde alleen cardstock toe en bewerkte het oplegkaartje met een retired embossing-folder. Deze blijf ik mooi vinden, maar is dus helaas niet meer te bestellen. 


Ik heb al eens eerder iets gemaakt met deze kit en met wat nog over was, kon ik nog wat werkstukken maken, nog een kaartje, nagenoeg met de schets, maar net even anders..


Door een klein strookje van de vierkantjes af te snijden en te wisselen, krijg je een heel leuk resultaat als je ze naast elkaar ziet :) Het zijn de mini-kaartjes uit de kit en dan middendoor gesneden.


Met de andere helft van de mini-kaartjes maakte ik nog deze kaart:


En op de doosjes uit de kit zitten echt de laatste restjes! Zo, de kit is helemaal op! Een leuke challenge voor mezelf dus deze week: de kit opmaken en er dingen mee maken 'buiten het boekje om' :)


Voor alle kits geldt: op is op! En je vindt ze alleen online op deze pagina: stampinup.nl/sets.
Onderaan vind je alle informatie. 

Een hele fijne dag vandaag!! 
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 25 oktober!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Klik op de afbeeldingen om naar de informatie-pagina te gaan of meteen te bestellen!

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

2 opmerkingen:

  1. Super leuk deze frisse maritieme kaartjes! Ik houd wel van jouw 'eigen draai'! Ben alweer een tijdje niet geweest dus ga ook even naar beneden scrollen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie maritieme kaarten. Het is altijd leuk om er een eigen draai aan te geven.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne