donderdag 23 september 2021

Challenges Donderdag

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Welkom op mijn blog! Vandaag een berichtje voor ChallengesDonderdag, maar dan anders :) Ik ben druk bezig met het uitwerken en maken van pakketten voor het KaartenBuffet @Home en de nieuwe KwartaalKitjes!

Dit keer daardoor geen kaartje voor online challenges, maar een challenge die ik mezelf had gegeven ;) En dat was: een kaartje maken met de schapen voor de maan uit de set 'To the Moon'. De 'Counting Sheep' stempelset, maar ook de stansset, zoek je alleen komende week t/m 30 september nog gratis uit! 

Dit is mijn kaartje uiteindelijk geworden:


Het zijn gestempelde schapen, ingekleurd met zwarte marker, voor de maan-stempel! Zo leuk om te doen! Ken je de stokstaartjes nog van een paar jaar geleden? Dat was dezelfde techniek :) Het origineel was, als ik me niet vergis, van collega Jackie Aitken.


Met kleine Halloween-afbeeldingen en tekst uit de set 'Sparkle of the Saeson, werd het een Halloween-kaartje!


Dit zijn de nieuwe Kwartaalitjes en nu te bestellen!!


Mocht je vragen hebben of als ik ergens mee kan helpen, laat het weten!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 27 september!
DE ALLERLAATSTE VERZAMELBESTELLING tijdens de SALE-A-BRATION!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Je kunt ook op de onderstaande afbeeldingen klikken! Hieronder staat een verkort overzicht, van de belangrijkste producten:

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne