dinsdag 21 september 2021

Verjaardagskaartje en Nationale Bedank-dag!

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Welkom op mijn blog! Leuk dat je even langskomt!

Vandaag een kort berichtje tussendoor... Met een kaartje om te laten zien, welke geïnspireerd is op een kaartje, gemaakt door ScrapGöre (klik HIER voor haar blog). Zij maakt zulke leuke projecten met o.a. Stampin' Up! Bij haar zag ik de combinatie van de grote letters uit 'Biggest Wish' en de cake-standaard uit 'Sweets and Treats'. Ik maakte er een eigen versie van!  


De grote letters vormen een taart op de kaart en ik vulde ze op met dezelfde woorden in de sierlijke letter die ook in de set zitten.


Het kaarsje is gemaakt met 2 stempeltjes uit de set 'Sweet IceCream'. De gebruikte kleuren zijn Coastal Cabana en Bermuda Bay. Vanochtend heb ik met een lieve vriendin nog een kaartje gemaakt, in de kleuren Balmy Blue en Pacific Point.

Wist je dat het vandaag Nationale Bedank-dag is?? Dus bij deze: DANKJEWEL!! Je weet vast zelf wel waarvoor ;) 


Fijne avond!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 27 september!
DE ALLERLAATSTE VERZAMELBESTELLING tijdens de SALE-A-BRATION!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne