donderdag 2 september 2021

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Welkom (terug) op mijn blog!

Het is donderdag, dus tijd voor Challenges Donderdag, na een pauze van een paar weken! Ik heb deze week weer een paar kaartjes gemaakt, twee tot nu toe en deze eerste is er eentje van. Dat mis ik toch altijd wel als ik op vakantie ben, maar het is ook wel even goed om los te laten, daar krijg je weer nieuwe ideeën door!

Het eerste kaartje is voor de Facebook Challenge 'Colour INKSpiration', #ci106, klik HIER om naar de pagina te gaan. Zij hebben altijd een kleuren-challenge en dat is deze keer:


Ik wilde een nieuwe kerst-set uitproberen: Merriest Moments, met stempels, stansen en een embossingfolder! Een hele mooie bundel, waarmee je met alle onderdelen zelf mooie kaarten samenstelt. Zie voor de benodigdheden onderaan dit bericht.


De bloemen en bladeren zijn vrij modern, maar wel heel gedetailleerd! En in deze kleuren niet super-kerst, maar ik vond het wel mooi zelf.


Met een algemeen patroontje op de achtergrond en een lintje uit een hele andere serie, maak je toch met alleen inkt en papier een compleet plaatje!


En dan het 2e kaartje is voor een challenge van mijn eigen Stampin' Up! team: Het SU-per Team! We hebben een eigen Challenge-pagina op Facebook en dagen jullie uit, klik HIER.


De nieuwe challenge is gisteren begonnen en het is een schets-challenge. Je gebruikt de onderstaande schets om een kaartje te maken. Je hoeft hem niet helemaal letterlijk te nemen, maar hij moet wel te herkennen zijn!


Ik heb een kaartje gemaakt met het gratis Sale-a-Bration Peguin Playmates DSP en het gratis Sale-a-Bration Be Dazzling Specialty (glitter) papier!! Je zoekt beide uit tijdens de Sale-a-Bration die deze hele maand nog loopt!! 


Ik heb nog een tip voor het 'Be Dazzling' papier uit de Sale-a-Bation! Deze mag je GRATIS uitzoeken bij een bestelling van 60 euro. En dat kan nog de hele maand september!! De tip is van mijn Stampin' Up! collega Patty Bennet. Je kunt het namelijk kleuren! Dat kan met Blends, maar dan moet je wel voorzichtig zijn met de punten van de markers. Het kan ook met Spritzers en inkt!! Zo kleur je het in ieder gewenste kleur. En het fijne is: de glitters komen er niet vanaf!!


Alle informatie over producten en bestellen vind je onderaan dit bericht.
Koop je bijvoorbeeld de bundel van de 1e kaart? Dan zoek je al gratis één van beide papierpakken uit!!

Een hele fijne dag vandaag! En kan ik je helpen? laat het weten!

 Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne


---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 6 september!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of najaarscatalogus 2021 en Sale-a-Bration brochure online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). Klik op de afbeeldingen hieronder!! Of ga naar: yvonnespikmans.stampinup.net

Ik heb de belangrijkste producten hieronder neergezet. De Starlit punch kende het programma niet.

1 opmerking:

  1. Wat is je kaart voor de kleuren challenge prachtig geworden! De bloemen en blaadjes heb je heel mooi geschikt rond de tekst.
    De andere kaart is erg leuk en heeft weer een heel andere sfeer maar ook dat spreekt me aan.
    Beide kaarten zijn echt geweldig mooi gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne