maandag 16 augustus 2021

Het 6e KaartenBuffet @Home

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even voorbij komt!

Ik heb vandaag een berichtje voor jullie over het 6e KaartenBuffet @Home! Deze was officieel op zaterdag 7 augustus, maar iedereen kan hem volgen wanneer het uitkomt, via linkjes naar YouTube fimpjes (achter de schermen). Ik wil jullie graag de 6 kaarten laten zien die ik hiervoor ontworpen heb en dus voorbeeld waren voor de dames die meegedaan hebben! 


Het is altijd mijn doel om 6 heel verschillende kaarten te maken met één set die de dames erbij aanschaffen. Maar ook om er 'anders dan gebruikelijke toepassingen' mee te verzinnen!! 

De 1e kaart komt je misschien bekend voor, deze maakte ik ongeveer hetzelfde al eens eerder:


Kaart 2 is met alleen de bloemetjes uit de set, met paars:


Op kaart 3 heb ik de perziken omgetoverd in kersen! 


Op kaart 4 zijn diezelfde kleine perziken bloemen geworden!! 


Op kaart 5 zijn het weer gewoon perziken, maar is het een speciaal model kaart...


Met een wikkel eromheen:


En open te klappen:


En de 6e kaart, zijn eigenlijk 3 mini-kaartjes geworden! Daarop zijn de perziken gebruikt als pruim, kersen en blauwe bessen.. Wat een kleurtje inkt al kan doen :)


En dat waren ze!! Ik heb hele leuke reacties mogen ontvangen over het KaartenBuffet en de 7e editie is in de maak!! Hij staat gepland voor zaterdag 2 oktober: World CardMaking Day!! Doe je ook mee?? Meer info volgt, maar je kunt je al opgeven voor die datum!!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!!
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  
Vanaf 3 augustus vind je daar ook de link naar de najaarscatalogus en 2e Sale-a-Bration!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). Klik op de afbeeldingen hieronder!! Of ga naar: yvonnespikmans.stampinup.net

Ik heb in de materialen-kitjes veel verschillende materialen gedaan, hieronder zie je de basis 
van het 6e KaartenBuffet:

Peach Dies
[155829]
€ 28,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne