woensdag 16 juni 2021

Vakantie & Sets/Kits

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

WAARSCHUWING!!! SPOILER ALERT!! Wil je nog niet weten wat er precies in de kits zit, scroll van NIET verder!! 


Hallo!! Welkom in deze tropische week!! Het weer is echt zomers en de kinderen hebben hier nog een weekje extra vrij.. Wel een goede timing wat dat betreft hihi.. Dus we doen het rustig aan! 

Mijn creativiteit is ook met vakantie, want ik krijg bijna niets uit min handen, maar ik had mezelf 3 nieuwe kits cadeau gedaan! Ideaal om nu mee aan de slag te gaan en ik kan je zeggen: ze zijn echt SU-per!! Ik ben normaal gesproken echt van het zelf verzinnen en maken, maar een stapel hele leuke kaartjes maken in een handomdraai is ook wel heel leuk! Ik laat de 3 kits en de kaartjes hieronder zien!


Dit is de 'A little Smile cardkit' met strand/palmbomen! En past dus helemaal bij deze week! Het zijn mini kaartjes met envelopjes.


Alle kits zitten in een mooi doosje en alles om de kaarten te kunnen maken zit erin! Bij deze set zit ook een stempelsetje en een mini-inktkussen!


Je maakt met deze set 8 mini-kaartjes, 2 van 4 verschillende designs!


En er zit een heel leuk plastic mapje/envelopje bij, waar het stempelsetje in past, maar ook de kaartjes met envelopjes.


En dan de 2e set/kit: de kleurige 'Notes of Cheer Card Kit':


Deze kit heeft regenboogkleuren en vlinders! Maar heel leuk: ook die-cuts met Nederlandse teksten !!


En als je de aanwijzingen volgt, zien ze er zo uit:


Mooi he?! Met laser-cut die-cuts, kaarten in de vorm van vlinders en mooie bijpassende enveloppen! 


En dan de 3e en (mijn) laatste set (want er zijn nog meer verschillende!): 'No matter the wheater Card Kit', met de leuke regenlaazen!! 


Ook in deze set/kit zitten stempels en een mini-inktkussentje (ink spot), maar natuurlijk ook weer alles om de kaarten te maken! Ja, echt alles: ook de dimensionals en lijm-puntjes!


Ook dit is een hele leuke set/kit om mee aan de slag te gaan! 


Sommige dingen heb ik net ietsje anders geplaatst als het origineel, omdat het dan voor mijn gevoel iets beter klopte. Tja, eigenwijs he?! 


Dat waren ze, de 3 kits die ik tot nu toe had! Wil je ze bestellen? Dat kan! Kijk even in de info hieronder. Maar let op: op is op!! Je kunt het hele jaar door online de sets/kits vinden die nog beschikbaar zijn. Maar heb je nu een favoriet? Wacht dan niet te lang met bestellen! Want misschien is hij dan uitverkocht!! 
De volgende keer ga ik er ook eigen versies mee proberen te maken, dat blijft toch kriebelen hihi.. Maak er mooie dagen van! Lekker binnen knutselen, met de ventilator aan, is ook geen straf ;)

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag 21 juni.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 
yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER)

De kits vind je ook via deze rechtstreekse link: stampinup.nl/sets (klik HIER)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne