zondag 2 mei 2021

Creation Station bloghop - What do you SEA

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

 Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET

Kijk voor info over de nieuwe catalogus vanaf komende dinsdag 4 mei en de acties die dan gaan lopen, in het bericht van afgelopen vrijdag, klik HIER.


Hallo!! Welkom op deze zondag-blogpost! Vandaag een bericht met inspiratie voor de nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop?? Het thema is deze keer 'What do you SEA'! Kortom: projecten met zee-thema! Dit zijn mijn bijdragen, een kaart en een doosje:


Ik maakte deze kaart en het doosje tijdens de LIVE op mijn Facebook-pagina afgelopen woensdag (klik HIER om naar die pagina te gaan). De opzet van de kaart is dezelfde als een kaart die mij een plekje in dit team heeft bezorgd, nadat ik hem deelde op een groep. 


De cirkel komt uit de set 'Swirly Frames' welke ons gaat verlaten helaas... Deze is ook al helemaal uitverkocht en dus niet meer te bestellen.. De roze doilie zit in de uitverkoop.


Ik maakte met dezelfde materialen ook een doosje. Deze transparante doosjes zijn ook niet meer verkrijgbaar.. We zitten echt even tussen 2 catalogi in.


Het doosje is leuk om iets lekkers of een klein cadeautje in te doen.


En nu wil je vast verder hoppen!!


Vanuit hier hop je naar mijn collega Vicki Boucher, klik HIER
of klik op de afbeelding hierboven (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE)

Wil je een blog terug? Dan ga je naar Sara Levin, klik HIER (ONE BLOG BACK)
En begin je liever vooraan? Dat kan ook, dan hop je naar Elizabeth Price, klik HIER (START AT THE BEGINNING).

Veel hop-plezier en een hele fijne zondag!!
Vanaf vandaag zal het wat rustiger zijn hier op mijn blog, omdat alle 3 mijn mannen vakantie hebben. Dus doe ik het op SocialMedia ook even wat rustiger aan. Maar ik ben gewoon bereikbaar als ik je kan helpen met informatie over de acties, nieuwe catalogus en bestellingen!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende DINSdag 4 mei.
De nieuwe jaarcatalogus gaat die dag in! Wil je voor die tijd nog iets uit de oude jaarcatalogus bestellen? Laat het weten!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

De nieuwe jaarcatalogus gaat in op 4 mei 2021. Vanaf dan kan ik de nieuwe producten ook hier weer plaatsen!

Voor (nieuwe) demo's geldt een pre-order van geselecteerde producten van 1 april t/m 3 mei 2021. Wil je dat ook? Stap in!! Van 4 t/m 31 mei is er een instap-actie!! Zoek voor 207 euro aan producten uit, in plaats van 175 euro en betaal 129 euro!

2 opmerkingen:

  1. Great projects--I love all of the detailed elements.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card and treat box are so cute together! I love the colours you've used. I can't wait to start playing with all of the new Stampin' Up! products.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne