vrijdag 30 april 2021

Challenges Vrijdag & info over catalogus en SU-acties in mei!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! Leuk dat je (weer) even langskomt! Een dagje later, om de berichten deze week een beetje te verdelen, dus het is Challenges Vrijdag geworden. Ik heb een kaartje voor het Global Design Project deze week, een kleuren-challenge!


Dit zijn de kleuren en klik HIER om naar het challenge-blog te gaan.

Ik houd echt van die fellere kleurtjes! Daarmee werken gaat me vaak het beste af, als ik dat van mezelf mag zeggen.. Ik gebruikte de set 'Under my Umbrella' welke ons na maandag gaat verlaten. Hij is nu nog te bestellen voor 19 euro! 


Ik stempelde de paraplu en de laarzen op nieuw kleuren-DSP. Zo heb je meteen een leuk patroon in je afdrukjes zitten! Ook de zilveren 'waterdruppels' zijn nieuw! En vanaf dinsdag te bestellen.


Herken je de opzet van de kaart? Dat zou kunnen! Ik maakte in september een herfst-kaart en gebruikte die kaart als inspiratie voor een lente-/zomer-versie van de kaart met deze vrolijke kleuren! 


En dan heb ik nog wat informatie voor jullie, voor komende dinsdag! 

NIEUWE CATALOGUS
Dinsdag 4 mei gaat de nieuwe jaar-catalogus 2021-2022 in! De producten die ons gaan verlaten zijn nog t/m maandag te bestellen en vanaf dinsdag dus de nieuwe! Heb je jouw bestel-lijstje al klaar liggen? Geef hem dan vast door thecreativeteacup@gmail.com of bestel zelf in mijn webwinkel vanaf dinsdag (betaling via PayPal of Creditcard). 

MAAR ER IS MEER!!


INSTAPACTIE: Stap in als demonstratrice van 4 mei t/m 31 mei en zoek producten uit in jouw eigen-samengestelde startpakket ter waarde van 207 euro (in plaats van 175) en betaal 129 euro!! Je mag dus voor 32 euro MEER GRATIS producten uitzoeken!!

MEER REWARDS: doe je tussen 4 mei en 14 juni een bestelling van 275 euro of meer? Dan ontvang je niet alleen de standaard rewards (vanaf 200 euro, beginnend bij 10% van je bestelling, zelf uit te zoeken gratis producten), maar ook nog eens 27 euro EXTRA GRATIS!!! Dus dat wordt nieuwe producten GRATIS uitzoeken!! 

Wil je meer weten over de acties, een bestelling plaatsen, of iets anders? 
Ik help je graag! Je leest er ook alles over onder de tabbladen bovenaan. 

Alvast een heel fijn weekend!!



Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende DINSdag 4 mei.
De nieuwe jaarcatalogus gaat die dag in! Wil je voor die tijd nog iets uit de oude jaarcatalogus bestellen? Laat het weten!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

De nieuwe jaarcatalogus gaat in op 4 mei 2021. Vanaf dan kan ik de nieuwe producten ook hier weer plaatsen!

Voor (nieuwe) demo's geldt een pre-order van geselecteerde producten van 1 april t/m 3 mei 2021. Wil je dat ook? Stap in!! Van 4 t/m 31 mei is er een instap-actie!! Zoek voor 207 euro aan producten uit, in plaats van 175 euro en betaal 129 euro!

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig leuke en vrolijke kaart! Goed idee om op dessinpapier te stempelen en leuk om de plu ondersteboven te gebruiken, dat ga ik onthouden.
    De herfstversie vind ik overigens ook erg leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne