zaterdag 22 mei 2021

Challenges Zaterdag (?!)

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo lieve blog-lezer!! Welkom op deze zaterdag, leuk dat je ook hier even langskomt! Wat een weertje he?! Echt knutsel-weer! Na dagen van andere werkzaamheden (voor klanten en mijn team) vond ik het zelf ook wel weer eens tijd iets te maken :) En aangezien Challenges Donderdag echt niet lukte, is het nu Challenges Zaterdag geworden!

Ik heb een kaartje gemaakt met de leuke Hey Chick bundel, met kippenhok-stansen. Deze leuke bundel is nog t/m 30 juni te bestellen en wilde hem nog een keertje gebruiken, want hij blijft leuk! Het werd een kaartje voor het Global Design Project, #GDP292, klik HIER om naar het blog te gaan.




De opdracht deze week is 'Case the Designer'. Dus het kaartje van de foto als inspiratie gebruiken. Ik heb de opzet van de kaart een beetje hetzelfde gehouden, dus 3 kippen in plaats van 3 bloemen, de blauwe achtergrond met spetters en de tekst-banner met twine..


Hey Chick: Je vindt alle product-informatie onderaan dit bericht ;)


De achtergond maakte ik met Balmy Blue en Pear Pizazz cardstock. Daaroverheen legde ik een uitgestanst 'kippengaasje' en daarna ging ik er met witte Craft inkt en een Blending Brush overheen. Zo maak je makkelijk je eigen stencil/mask voor een mooie achtergrond!




Morgen ben ik er weer! Dan is er een Stamping Sunday Bloghop over de hele wereld, waar ik aan mee mag doen. Kom je dan ook weer even kijken? Fijn lang Pinkster-weekend!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 24 mei.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

DE HEY CHICK PRODUCTEN ZIJN NOG TE BESTELLEN T/M 30 JUNI!
DE HEY BIRTHDAY CHICK PRODUCTEN BLIJVEN! 

Blending Brushes
[153611]
€ 14,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
 

    

------------------------------------------------------------------------------------------
ACTIES MEI: INSTAP-ACTIE en EXTRA-REWARDS -ACTIE
Zie alle info onder de tabbladen bovenaan deze pagina


 Van 4 t/m 31 mei is er een instap-actie!! Zoek voor 207 euro aan producten uit, in plaats van 175 euro en betaal 129 euro! Stap in, in mijn gezellige en creatieve team!

Bestel je voor 275 euro of meer van 4 mei t/m 14 juni? Dan ontvang je naast de gewone rewards (beginnend bij 200 euro, vanaf 10% van je bestel-bedrag) nog eens 27 euro EXTRA GRATIS!!
Vragen? Laat het weten!!

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie, vrolijke (lift)kaart gemaakt met de leuke kippen.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de gezellige kippetjes Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Die kippetjes blijven zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne