dinsdag 30 maart 2021

GastDesigner LiftChallenge

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Was het vorige week nog heel rustig hier op mijn blog, deze week heb ik veel te laten zien wat ik toen heb gemaakt! Vandaag begint de nieuwe challenge op het blog van de Liftchallenge! Omdat ik een tijdje terug een challenge mocht winnen van Cornelie, mag ik nu GastDesigner zijn!

De nieuwe challenge is een heeeele leuke!! Ik had het al voorbij zien komen bij Jennifer McGuire, maar nog niet geprobeerd, dus dit was mijn kans! Toevallig dat ook Stampin' Up! CEO Sara vorige week met stipjes gekleurd heeft, net iets anders. We gaan aan de 'dot-coloring'!!! Oftewel: inkleuren met stipjes! Ik maakte meerdere kaarten en zal deze techniek zeker vaker gaan gebruiken.


De eerste kaart maakte ik met de mooie 'Beautiful World' set. Deze gaat ons helaas verlaten, daarvoor geldt op = op... Ik gebruikte de Blends voor de stippen en gebruikte de kleuren van de regenboog. De tekst verzon ik er zelf bij! 


Met het Playful Alphabet kun je zelf je teksten maken of aanvullen! Ook de binnenkant van de kaart heb ik bewerkt.


Daarnaast maakte ik nog twee heel andere kaarten met dezelfde stempels en kleuren, maar ik kleurde de afbeeldingen op 2 verschillende manieren: om de afbeelding heen en in de afbeedling:


Zo krijg je twee heel verschillende kaarten! De set 'So much Love' gaat ons ook verlaten..


Je begint met donkere puntjes langs de lijnen en waaiert uit met de lichte kleur.


De tekst komt uit 'Ornate Thanks' en blijft wel in het assortiment! 


En? Ga je het ook proberen? Meer informatie en een linkje naar het filmje van Jennifer McGuire vind je op de pagina van de Liftchallenge; klik HIER.


Ik hoop je wat inspiratie te hebben kunnen geven: probeer het zeker ook eens! Wil je meer informatie over wat er nog wel/niet te bestellen is of heb je andere vragen over Stampin' Up!?? Ik help je graag!

Morgen ben ik er weer voor het KleurenKaartenTeam! Tot morgen!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 5 april. 
OOK VOOR DE PRODUCTEN VAN DE RETIRED-LIJST! OP = OP!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om producten te kunnen bekijken en/of bestellen!


Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

4 opmerkingen:

  1. jij hebt SUper je best gedaan als gastdesigner. De globekaart is SUper origineel met de regenbloogkleurtjes.
    De kaartjes met de bloemenstempels vind ik tof gedaan, het effect van binnen en buiten de lijntjes kleuren, ha ha!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt prachtige kaarten als gast-designer gemaakt Yvonne, vooral die met de wereldbol vind ik supermooi. Een leuke techniek inderdaad en leuk om het effect te zien van erin dotten of eromheen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat heb je prachtig gedaan Yvonne. Leuk hoe je laat zien dat stipjes aan de buitenkant of binnenkant van de stempel zo een ander effect geeft. Maar de wereldbol kaart is toch wel mijn favoriet, heel gaaf met die gekleurde letters erbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al je uitwerkingen vind ik supergaaf, maar net als bij Nicole is de wereldbol mijn favoriet! Heel mooi! Leuk dat je onze Gd bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne