donderdag 21 januari 2021

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! Vandaag weer een nieuw berichtje.. Hoe gaat het met je?? Red je het allemaal een beetje? Het valt niet mee voor velen... Ik hoop dat je met knutselen je zinnen kunt verzetten en ik hoop dat ik je vandaag weer wat inspiratie kan geven! Want het is vandaag weer donderdag, dus: Challenges Donderdag! En dan is het ook nog Wereld Knuffel Dag! Echte knuffels moeten we helaas nog steeds missen, maar een virtuele knuffel wil ik je bij deze geven!! 

Tussen de voorbereidingen van het KaartenBuffet en de jaarboeken voor de jongens maken door, wilde ik ook deze week Challenges Donderdag niet overslaan... Ik heb een kaartje gemaakt voor de Liftchallenge van Marjan, Cornelie en Nicole! Klik HIER om te kijken wat de challenge precies is. Dit is mijn bijdrage:


Het is een kaartje geworden met materialen uit de kit (product medley) 'Boho Indigo', uit de jaarcatalogus. Ik vind dat zo'n mooie serie, met het blauw! De basis is Very Vanilla en geen wit. 


Ik heb de bloem uit de Magnolia bundel toegevoegd en teksten van 'Well Said'. Voor de opdracht moest je de voorkant van de kaart in stukken verdelen, ik heb dat met een stans uit de Magnolia bundel gedaan.


En ook de binnenkant is weer versierd met strookjes DSP en een blad (uit een uitdrukvel bij de Boho Indigo kit). Deze kaart gaat vandaag met de post mee :) 

Wil je weten wat ik precies gebruikt heb? Scroll dan ietsje verder naar beneden! Daar vind je alle productinformatie en hoe eventueel te bestellen.

Een hele fijne dag! Houd moed en Stay Safe!! 

Lieve en Creatieve groetjes, Yvonne x


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 




De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 25 januari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk voor 17.00u die middag, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.


8 opmerkingen:

  1. Prachtig dit liftkaartje gemaakt Yvonne...met een super mooie bloem erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende liftkaart Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo blij met mijn hobby! En dan heb ik niets te klagen hoor, want ik kan nog steeds naar mijn werk, zit niet thuis...dat is heel anders!
    Prachtige uitwerking heb je weer gemaakt. Heel mooi ook die bloem, super!
    Beetje Delfts blauw doet het papiertje mij aan denken ;-)
    Dank je wel dat je weer met ons meedoet Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou inderdaad... het hebben van een hobby scheelt echt wel erg! Ik ben wel thuis zoals je weet, maar verveel me zelden. Lekker loopje elke dag, aan de hobby, soms een vriendin op visite of ik naar haar. Ik kom het wel door, maar mis wel dingen, zoals iemand even vastpakken die het moeilijk heeft.
    Je kaart is een plaatje, de bloem is inderdaad erg mooi, ik heb net zoiets van een ander merk, gebruik hem nog regelmatig. Toffe kaart weer, en fijn dat je meedoet, Yvonne, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang leve hobbies anders zijn het wel heel lange saaie maanden maar toch vermaak ik me prima en vliegen ze om...je lift is prachtig Yvonne!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie liftkaart! Prachtige bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lift Yvonne, prachtig!! Ik werk nog gewoon op kantoor, wij hebben geen kinderen dus dat maakt het allemaal makkelijker. Wat Marjan zegt, het even vastpakken mis ik zeker. En uit eten of naar de bioscoop, het theater of een concert maar dat zijn zulke luxe dingen..... ik voel me iedere dag gezegend dat wij het samen fijn hebben en iedereen in onze omgeving gezond is! En onze hobby helpt enorm, ik kom de tijd wel door ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als blauwliefhebster vind ik het papier dat je gebruikt hebt hier echt prachtig! Ook de creme bloem op de geembosde achtergrond is prachtig! Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge. Toch wel heel fijn dat het kaartjes maken gewoon doorgaat hè in deze rare tijden. Ik heb er zelf niet heel veel moeite mee maar zie mijn studerende zonen het wel lastig hebben in hun studenkamertjes.. geen kroeg, geen feesten en geen colleges.. heel saai allemaal voor ze!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne