zondag 25 oktober 2020

Stamping Sunday bloghop - Over the top Christmas

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Bloghop begint om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h CET


Het is de 4e zondag van juli en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop!
Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! Ik ben heel dankbaar dat ik deel uit mag maken van dit team met zoveel getalenteerde Stampin' Up! collega's!


Het thema van deze maand is: Over the top Christmas! Overdadige kerst dus :)
Voor mij is dat het gebruik van o.a. goud en vooral veel!! Maar echt heel veel vind ik wel lastig, 
want ik ben meestal van de CAS (Clean and Simple) kaarten... Maar ik heb mijn best gedaan!
Ik heb 2 kaartjes, een potje en een bedankje gemaakt..


Als eerste een vierkante kaart van 14x14cm. Op de kaart heb ik een rozet gemaakt, met de trimmer.
Ik gebruikte voor alle werkstukken de producten uit de 'Most Wonderful Time' refill set uit de 
MiniCatalogus najaar. Je vindt alle materialen onderaan dit bericht onder 'Product-Informatie'.


In de refill kit zit prachtig papier, o.a. met gouden folie-opdruk en ook de gouden sterretjes.


Het lint heb ik toegevoegd en de tekst komt uit de set 'Joyful Holly', net als de hulsttakken op
de kaart hieronder. De stickers van de takjes en het hert komen ook uit de refill-kit.


De grote woorden uit de tekst (toepasselijke set 'Christmas means More') op de kaart hierboven zijn met markers gestempeld, als stempelstiften op de stempel zelf. Daardoor krijg je een beetje het vage effect, omdat het photopolymer stempels zijn. Bij rubberen stempels krijg je een duidelijkere afdruk.


Het potje is van (jawel) pizza-saus, dus recycling! Het is nu een snoeppotje. Ik heb de deksel 
bewerkt, een lintje erom geknoopt en op het potje zelf hertjes geplakt. En als laatste heb ik een bedankje. Een Curvy Keepsakes bos uit het mooie vellum met fluwelen opdruk.


Dat waren mijn bijdragen! Ben je benieuwd wat de andere dames hebben gemaakt? 
Hop dat met ons mee en klik op de namen van de anderen:


De benodigdheden vind iets verder naar beneden onder het kopje 'Product-Informatie'.
Een hele fijne zondag en geniet van het uurtje extra!

Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------

NU TE BESTELLEN!!!
Alle info op de foto's!

December Daily pakket! 

KaartenBuffet @ Home editie 2 - zaterdag 21 november


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Ik heb een lijstje gemaakt met alle benodigdheden voor de kaart uit dit bericht. Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het product-overzicht te gaan*

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen: MAANDAG 26 oktober, na 17.00u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna, 2 november! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

OKTOBER ACTIE
15% korting op geselecteerde pakken DSP!
Bestel ze nu en vul je voorraad mooi aan!

3 opmerkingen:

  1. Your projects are just beautiful! They brought a smile to my face and make me want to get up and create something.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Yvonne! Beautiful projects! I love all of them but there's something about that darling heart on the mini curvy treat box that just makes me happy!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne