maandag 19 oktober 2020

Stamp Impressions Europe

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Bloghop begint om 20.00u / Bloghop starts at 20.00h


Hallo! 
Welkom op mijn blog! Hoe gaat het met je? Leuk dat je weer even langskomt!

Vandaag heb ik een berichtje met een bloghop! Het is de 19e van de maand, dus heeft het 'Stamp Impressions Europe' Team inspiratie voor jou! Deze maand is het onderwerp: Box it up! Dat wil zeggen: iets met een doosje. Dit is mijn uitwerking:


Ik heb een pizzadoosje gemaakt met 3 mini-kaartjes erin. Ik heb DSP gebruikt: Trimming the Town!
Dat is echt zo leuk om zowel afbeeldingen als tekstjes uit te knippen!


De 3 kaartjes hebben dezelfde opzet, maar door de huisjes toch weer anders!


Doordat ze in het doosje passen, is het een leuke set om cadeau te geven! 
Er passen eventueel nog wel meer kaartjes in.


Strik erom en klaar!


Echt alles is uit het DSP! Het enige andere wat ik heb toegevoegd, is lint en de witte dotjes.


Ik heb een lijstje gemaakt met alle benodigdheden voor de kaart uit dit bericht. Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het product-overzicht te gaan*


Benieuwd wat de andere dames hebben gemaakt? Hop dan met ons mee!



Je begint bij Salina, klik HIER. Dan begin je echt vooraan de bloghop, 
één blog eerder dan dat je nu bent.. 
Als je een blog verder wilt vanuit hier, hop je naar Miranda, klik HIER.

Veel plezier!!
Het zal deze week wat rustiger zijn hier op mijn blog, want de jongens hebben herfstvakantie,
dus even wat minder tijd om dingen te maken.. Tot gauw!!

Lieve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende MAANDAG, 26 oktober, na 17.00u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna, 2 november! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

OKTOBER ACTIE
15% korting op geselecteerde pakken DSP!
Bestel ze nu en vul je voorraad mooi aan!



4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne