donderdag 8 oktober 2020

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous blog!


Donderdag, Challenges-dag! 

Ik heb vandaag een kaartje voor de nieuwe challenge van het Global Design Project, #GDP261. Het is een kleuren-challenge (klik HIER om naar het blog te gaan) en dit is het kaartje wat ik maakte:


Het zijn een beetje herfst-kleurtjes en ik wilde een soort 'Sugar and Spice' kaartje maken. Met een pompoen en bekers thee of lekkere warme chocolademelk. Ik gebruikte de set 'Harvest Hellos' uit de jaarcatalogus en de 'Press On' uit de MiniCatalogus (najaar). 


Onder mijn naam, vind je een link naar de benodigdhedenlijst, met daarop alle materialen die ik gebruikt heb (Product Informatie). Op een stuk Mint Macaron cardstock stempelde ik de kleine bekers, als een achtergrond.


Ik heb alle afbeeldingen ingekleurd met Blends en als laatste heb ik de kaart afgewerkt met witte twine (helaas uit het assortiment) en zelfklevende sequins. Dat was het voor vandaag! Tot gauw! 

Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Ik heb een lijstje gemaakt met alle benodigdheden voor de kaart uit dit bericht. Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!

*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het product-overzicht te gaan*


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende MAANDAG, 12 oktober, na 17.00u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna, 19 oktober! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

OKTOBER ACTIE
15% korting op geselecteerde pakken DSP!
Bestel ze nu en vul je voorraad mooi aan!




1 opmerking:

  1. Super leuk dit herfstkaartje Yvonne...mooie details erop..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne