woensdag 26 augustus 2020

Stempelschatten - Something Sweet to eat

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h CET

Ben je op zoek naar het bericht van het KleurenKaartenTeam, eerder vandaag? Klik dan HIER.


Hallo!!
Welkom op deze woensdagavond! Deze week is iedere maand volgepland met bloghops
waar ik vast aan mee mag doen. SU-per leuk! Vandaag is het de 'Stempelschatten' bloghop.
We laten voorbeelden zien met 'schatten', meestal stempels die al wat langer in catalogi staan,
maar nog steeds te bestellen zijn! Deze 'vergeet' je nog wel eens en die willen wij dus weer
even in de spotlight zetten! Deze maand is het thema: Something Sweet (to eat)!! 

Ik maakte deze kaart:


Ik gebruikte zoete appels! Uit de set 'Harvest Hellos'. Een hele leuke set uit de jaarcatalogus.
De afbeeldingen heb ik ingekleurd met Blends. De tekstjes komen uit de set 'Cute Fruit'.


Het Plaid Tidings DSP is een pakje DSP met allemaal verschillende velletjes 15x15cm met 
ruitjes, in verschillende soorten en kleuren, echt heel leuk! Er zit veel iedere gelegenheid
wel een 'plaid' in!

StampinUp! - PLAID TIDINGS-DESIGNPAPIER 6" X 6" (15,2 X 15,2 CM)

Ik heb deze week al 2 eerdere berichten geplaatst met dit DSP (designpapier). Andere kleuren,
andere kaarten, maar misschien vind je het leuk om te bekijken! Klik dan even bovenaan de 
pagina op de grote afbeelding, om de pagina te vernieuwen, dan kun je alle berichten lezen!


Je vindt een lijst van alle benodigdheden als je ietsje naar onder scrollt, 'onder 'Product-
Informatie'. Je wilt nu vast verder hoppen! Klik op de namen 
hieronder om naar de blogs te gaan van mijn mede-DesignTeam collega's!
 



Veel hop-plezier!

Challenges Donderdag wordt Challenges Vrijdag, anders zitten alle berichten deze
week wel heel dicht op elkaar :) Dus tot vrijdag!!

Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende DINSDAGochtend vroeg, 1 septemberWil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandagavond 21.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

De BonusDays zijn er nog!! Je kunt jouw BonusCoupons nog inwisselen t/m 31 augustus!!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

10 opmerkingen:

  1. 2 zielen 1 gedachte. Leuk om de verschillende mogelijkheden te zien van dezelfde stempelset. Super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met het appeltje en de stukjes appel Yvonne.
    Ruit papier zou je denken is wat moeilijker te combineren....maar jij hebt er echt iets leuks van gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, echt om in te bijten! De appeltjes en de ruitjes versterken elkaar. Wat een leukerd heb je gemaakt!! Ik ga mijn appeltjesset snel weer eens klaarleggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk deze kaart, super combinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie appeltjes kaart met mijn favoriet papier wat er uitstekend bij past

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit is echt een superidee, dat geweldige papier met de appels! Wat leuk. En zo mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijke kaart. Mooi die kleuren combinatie van de ruitjes met de appels. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, ik proef de heerlijke zelfgemaakte appelmoes al. Gezellig opgediend met een tafelkleedje eronder. Dat wordt smullen! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, deze is echt super gaaf!!! De appels springen van de kaart af!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne