vrijdag 28 augustus 2020

Challenges Donderdag op Vrijdag!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Hallo!! Leuk dat je weer langskomt! Het is een volle week deze week hier op mijn blog, dus Challenges Donderdag werd vrijdag.. Anders zaten een aantal berichten wel heel dicht op elkaar! Hopelijk ook vandaag weer inspiratie voor een aantal Stampin' Up! kaarten. 

Ik ben deze dagen mogelijk een beetje afwezig :) Gisterenavond is de Leaders Summit begonnen, een Online Event van Stampin' Up! voor demo's die Zilver Elite of erboven zijn. We krijgen veel trainingen en staan online in contact met elkaar. Het zou eigenlijk een Live evenement zijn in NewOrleans en nu vanuit mijn eigen Stampin' Up kamer :) De opening is geweest en de eerste training. Vanavond weer verder! Door het tijdsverschil is het hier van 23u tot 03u, denk niet dat ik dat helemaal ga volhouden hihi..

Ik maakte 3 kaarten met producten uit twee nieuwe Herfst-series die je kunt vinden in de nieuwe MiniCatalogus najaar (zie sidebar): het papier, lint en de embellishment-eikeltjes komt uit de 'Gilded Autumn suite' (pagina 44-45) en de stansen met stempels komen uit de 'Love of Leaves Bundel'. Ze zijn dus prima te combineren!


Je kunt de stansen op 2 verschillende manieren gebruiken, als losse bladeren, met nerfjes of zonder, of als silhouette uit een vlak cardstock of DSP (alleen de buitenkant, waar het blad uitvalt), want er zitten dan stiksteekjes in! De kaart hierboven is 14x14cm.


Voor het stansen van de bladeren heb ik de nieuwe Stampin' Up! stansmachine gebruikt! 
Als demo kon ik hem al eerder bestellen om uit te proberen, dus dat deed ik. Ik heb hem
nu ruim anderhalve week in gebruik en hij is echt heel fijn!! De standaard maat is 
vanaf KOMENDE DINSDAG te bestellen! Meer informatie onderaan dit bericht!


Ook het lint is echt heel mooi! Herfst is mijn favoriete seizoen en ik vind de kleuren altijd
prachtig die erbij horen, dus dit papier stond meteen op mijn lijstje!


Het kaartje hierboven is 12x12cm, dus gebruikte ik iets kleinere bladeren dan op de eerste kaart.


En op deze derde kaart laat ik zien wat ik net al schreef: Als je de bladeren uitstanst, kun je het 
'afval' nog goed gebruiken, omdat langs de rand een stiksteekje staat! Plak er een stukje DSP 
achter en verwerk het blad wat eruit komt erbij. Zo heb je in een handomdraai een mooie kaart!


Dit kaartje doet mee met de nieuwe challenge van het Global Design Project (klik HIER).
Deze week is het de bedoeling dat je bladeren en/of bomen gebruikt op je kaart.


Dat was het voor vandaag! Zondag is het volgende bericht, want dan beginnen we 
weer bij Dutch Card Lovers met twee-wekelijkse challenges! 

Tot dan! 
Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


De nieuwe stansmachine is verkrijgbaar vanaf komende dinsdag, 1 september!
Geef je bestelling eventueel vast door, dan laat ik hem voor je mee komen!
Op dit moment is alleen de grote te bestellen, de reserveplaten en de magnetische
plaat. De overige producten en de kleine machine komen later (datum nog niet bekend).

Machine #149653 €145.00 incl. een complete basis-set platen o.a. 1 set snijplaten
Zie ook pagina 170 in de jaarcatalogus! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende DINSDAGochtend vroeg, 1 septemberWil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandagavond 21.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

De BonusDays zijn er nog!! Je kunt jouw BonusCoupons nog inwisselen t/m 31 augustus!!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne