maandag 31 augustus 2020

Info: Instap-actie en nieuwe stansmachine

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Het is september!! En dus is de nieuwe stansmachine te bestellen! 
Ook is er een nieuwe instap-actie als je in september jouw eigen Stampin' Up!
avontuur begint. Hieronder leg ik uit wat het beide inhoud!

Stampin' Up! heeft voor het eerst een instap-actie in september! Twijfel je al langer om 
ook demonstratrice te worden? Je eigen avontuur te beginnen? Twijfel dan niet langer
er ga ervoor!! Als ik het kan, kun jij het ook!!!

Naast het normale, altijd al voordelige startpakket, ontvang je deze maand een heel 
pakket EXTRA & GRATIS!! Het zijn twee stempelsets, een pakje rhinestones en 2x 8 pakjes
met voorgesneden cardstock. Ideaal voor een workshop of om kaarten mee te maken als
reclame voor mogelijk nieuwe klanten! Hoe makkelijk wil je het hebben??


Daarnaast kun je zelf kiezen wat je in het startpakket kiest! Je mag kiezen uit alles wat 
in de lopende catalogi staat (jaar- en Mini najaarscatalogus). Je leest er meer over onder
het speciale tabje bovenaan mijn blog. Je kunt ook HIER klikken. 


Je kunt ook de nieuwe stansmachine kiezen in je startpakket!! De standaard of ook
wel grote stansmachine is vanaf nu verkrijgbaar! Als je hem koopt zit daar eigenlijk
alles bij om meteen met de Stampin' Up! stansen aan de slag te gaan. De magneet-
plaat en reserve stans-platen zijn ook vanaf nu te bestellen. De mini-stansmachine en
overige extra platen zijn later beschikbaar (datum nog onbekend).

De kosten voor de nieuwe stansmachine zijn €145,00. De magneetplaat komt op €29,00. 
Ik heb hem al een paar weken in gebruik en hij is echt heel erg fijn! Hij draait heel 
makkelijk en is compact in te klappen zodat hij makkelijk mee te nemen is! 
De set is inclusief de basisplaten en één set van 2 snijplaten. Je vindt alle informatie
over de stansmachine op pagina 170 van de jaarcatalogus.


Heb je vragen over (één van) beide?? Vraag het me! Ik help je graag!
Je mag me altijd mailen: thecreativeteacup@gmail.com

Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 7 september, na 17 uur. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne