vrijdag 19 juni 2020

Stamp Impressions Europe bloghop

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Bloghop begint om 20.00u / Bloghop starts at 20.00h


Hallo! 
Welkom op mijn blog! Hoe gaat het met je? Leuk dat je weer even langskomt!

Vandaag heb ik een berichtje met een bloghop! Het is de 19e van de maand, dus heeft het 'Stamp Impressions Europe' Team inspiratie voor jou! Deze maand is het onderwerp: 'Something old and something new'! Dat wil zeggen, iets wat mee gegaan is uit de oude catalogus en iets uit de nieuwe catalogus. Dit is mijn kaart:



Ik heb een kaart gemaakt voor Vaderdag, komende zondag. Meteen als inspiratie
voor de vaders die van hondjes houden! Deze is voor 'ons pap', want mijn ouders 
hebben een teckeltje. 



De papierserie en de stans-letters zijn nieuw, de teksten 'voor de allerbeste' (officieel
staat daar nog achter 'vriend', maar dat heb ik eraf geknipt) en 'pa, je bent mijn held' 
komen uit sets die er al waren. Je vindt alle info onderaan dit bericht.



Het lint en het gespje komen uit de nieuwe reis-suite, maar vond ik juist ook 
heel leuk bij deze honden-kaart! 


Ook de binnenkant van de kaart ben ik niet vergeten. Ik heb een aantal extra 
teckeltjes uitgeknipt uit het DSP en deze aan de binnenkant opgeplakt. 
Ik heb van deze suite alleen het DSP (papier) en vind het echt zo leuk! Er zitten
papieren in met honden EN katten, dus voor iedereen wat wils! Net als in de 
stempelset. Komende maandag gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit.
Ook hierover onderaan dit bericht meer!

Benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben? Dan kun je hoppen!
Hop gezellig met ons mee!!

Afbeelding kan het volgende bevatten: de tekst 'Something old, Something New Stamp Impressions Europe Blog Hop 19 juni 2020 20:00บ.'


Je begint bij Salina, klik HIER
Als je een blog verder wilt, hop je naar Fanny, klik HIER.
En wil je vanuit hier een blog terug? Dan hop je naar Jose, klik HIER.

Veel hop-plezier! Blijf gezond, pas goed op jezelf en je naasten en tot gauw! 

Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 22 juni. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------


INSTAP-ACTIE JUNI  3 t/m 30 juni
Zie voor meer info over instappen onder het tabje bovenaan deze pagina, of klik HIER.



----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Je kunt op de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over alle gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan natuurlijk ook :) 


*Klik HIER om naar het productoverzicht te gaan*

6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje voor je vader Yvonne! Knap hoe je dat drukke papier weet te gebruiken, ik vind dat best lastig soms maar hier komt het prachtig tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a great card. Made with a lot of love :)
    x Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart voor je vader en hoe toepasselijk dan met de teckel erop.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft uw man of vrouw gezegd dat ze niet opnieuw geïnteresseerd zijn in het huwelijk en dat u een snelle verzoening met hen wilt, neem dan contact op met Dr. Ajayi, een krachtige spreukenmaker op whatsapp +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com hij is een man die door zijn voorouders is begiftigd met grote bovennatuurlijke kracht omdat hij me hielp mijn man terug te winnen na 9 maanden scheiding, mijn man zei dat hij wilde scheiden en vertrok met een andere vrouw, mij werd bekend gemaakt dat hij vanwege zijn rijkdom door de andere vrouw werd gemanipuleerd . Dr. Ajayi heeft een spreuk voor mij voorbereid en binnen een week scheurde mijn man de scheidingspapieren en we leven in vrede. Nogmaals bedankt Dr. Ajayi. Als u een soortgelijk probleem heeft of iets dat uw leven verstoort, neem dan contact op met Dr. Ajayi voor een snelle oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne