woensdag 24 juni 2020

KleurenKaartenTeam juni

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Welkom op mijn blog!! Welkom nieuwe volgers! 
Dankjewel dat je mijn (nieuwe) blog wilt volgen! 

Vandaag komen er twee berichten online. Vanavond ook nog een bloghop! Maar nu eerst mijn bijdrage voor het KleurenKaartenTeam van Martina. Het is alweer de laatste woensdag van de maand.. Time flies! Er is een nieuwe kleurencombinatie die op heel wat blogs vandaag te zien zal zijn: Bruin en zachtgeel! Kijk wie er meedoen in het lijstje op Martina's blog: klik HIER.



De kleuren zijn dus bruin en zachtgeel.. Ik moest even nadenken wat ik daarmee kon doen,
tot ik een set in handen had voor een kaart die vanavond online komt.. Want in die set zitten ook afbeeldingen van o.a. chocolade!! Dus twee kleuren bruin werden pure en melk chocolade en 
het zachtgeel kon prima door voor witte chocolade! 

Bij de stempelset past ook een stanset en samen met lossen letter-stansen, maakte ik de 
combinatie van woorden. Dat vind ik het leukste, alles combineren :) Kijk voor alle gebruikte
Stampin' Up! producten en kleuren onderaan dit bericht! Officieel zit in de set het woord 'coffee',
maar dat heb ik zelf vervangen door 'tea'.. Hoe kan het ook anders ;) 



Ik kom vandaag of uiterlijk morgen zeker even voorbij hoppen bij iedereen!!
Ben heel benieuwd wat er allemaal gemaakt is met deze kleuren :)

Vanavond dus nog een kaart met dezelfde set, maar heeeeeeel anders! 
Misschien tot dan?! 

Lieve groetjes, Yvonne






----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 29 juni. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

NOG 1 WEEK!!!!
INSTAP-ACTIE JUNI  3 t/m 30 juni
Zie voor meer info over instappen onder het tabje bovenaan deze pagina, of klik HIER.



----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Je kunt op de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over alle gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan natuurlijk ook :) 


*Klik HIER om naar het productoverzicht te gaan*

20 opmerkingen:

  1. Heel leuk je kaartje mooie kleurtjes leuke stempels.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, deze is echt wel heel erg leuk geworden ! mooi en lekker kaartje zo
    ben blij met je deelname, op naar de volgende uitdaging,
    nog een hele fijne dag gewenst,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....prachtig kaartje Yvonne!
    Met bruin denk je al gauw aan koffie.....maar thee kan natuurlijk ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje Yvonne! Laat ik deze set nu net voor mijn neus op mijn bureau hebben klaar hebben liggen voor mijn volgende project. Ik was meteen weg van deze set dus heel benieuwd ook naar je volgende blogpost!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje werkt heel aanstekelijk, kan me amper bedwingen om in de kast te gaan zoeken naar een lekker stuk chocolade 🤣. Heerlijk kaartje,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje, Yvonne. Ik twijfel over die set, vind m wel erg leuk.
    Wie weet...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, lekkere kaart is dit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke en mooie kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes en nog een fijne dag
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje en wat leuk gedaan met die stempels en stansen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart voor het KKT, voor mij echter liever een koffie(verkeerd) dan een theetje... ;-)
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsof je dit kaartje speciaal voor mij gemaakt hebt, ben helemaal fan van thee MET (pure) chocola,
    leuke kaart Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Yvonne,
    wat een mooie kaart. Heel gaaf dat alles zo goed bij elkaar past!
    Ik moest lachen om Nancy....want ik ben ook een koffieleut en drink liever geen thee...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk bij elkaar gezocht en gemaakt. Prachtig zijn de kleuren he? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Yvonne,

    Het was even zoeken naar jouw berichtje... Maar nu ik het gevonden heb, ben ik meteen helemaal fan! Het lijkt wel of je ze speciaal voor mij maakte... Ik hou namelijk ook van Thee, koekjes en chocolade, vooral de witte dan... Zal ik je mijn adres dan maar sturen? ;o)
    Dank voor jouw bijdrage met mijn gekozen kleur... Het had geen gepastere kaart kunnen zijn!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje in deze KKT kleurtjes Yvonne...kom maar op met je kopje thee, koekjes en een heerlijke bonbon...helemaal mijn ding hahaha
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart en mooi gecombineerd dat alles.
    Lekker al die chocolade, maar doe mij maar een kopje koffie hoor hihi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lekker kaartje is het geworden. Leuk!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Yvonne,wat een prachtige kaart!
    Heel leuke layout.
    Zo druk bezig geweest voor de afscheids feesten op school dat ik nu pas kan komen reageren. En ik zag ook dat je jarig was en verhuisde, maar het is hier zo'n drukke maand dat ik het voorbij heb laten gaan. Ik ga wel binnenkort je nieuwe adres vragen.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne