donderdag 14 mei 2020

Feel Good Stampin' Bloghop

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, 
please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! Welkom op mijn blog! 
Leuk dat je even voorbij komt, misschien zomaar of met de bloghop van deze avond! 

Het 'Feel Good Stampin' Bloghop team' (wat een mond vol ;) ) komt weer in actie!
We houden iedere maand een bloghop en hopen hiermee een 'Feel Good'-gevoel te
kunnen geven. Vandaag is het thema: Men only! Kortom: een mannenkaart.


Het is dit keer een vrij eenvoudige kaart geworden, met een ronde 'sponged background',
een gesponste achtergrond. De stempelset die ik gebruikt heb, is 'Geared up Garage'.
Deze blijf ook na 3 juni in get Stampin' Up! assortiment!


Ik heb zelf altijd het gevoel dat een mannenkaart niet teveel poespas moet hebben.
Het is dan ook een vrij eenvoudige kaart, zonder stras, lint en in dit geval zelfs
zonder DSP (designpapier).


De auto is ingekleurd met Blends. Deze blijven ook in het assortiment, ze zijn
 na 3 juni alleen als combo te bestellen en niet meer los.


Benieuwd hoe ik deze kaart gemaakt heb? Dan heb ik een YouTube-filmpje voor je!
Mijn tweede filmpje heb ik vandaag online gezet, met stap-voor-stap uitleg over hoe 
je deze kaart kunt maken. Onderaan dit bericht vind je ook de benodigdheden.

Voor de link naar het filmpje op YouTube, klik HIER. Er zit één foutje in de video:
Er zijn WEL stansen voor de set 'Geared up Garage', alleen heb ik deze zelf niet :)


En natuurlijk kun je verder hoppen, om te zien wat de andere dames gemaakt hebben.
Klik op de namen hieronder.

Veel plezier & inspiratie en blijf gezond!

Liefs, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 18 mei
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

VERLENGING ACTIE: alle bestellingen t/m 31 mei worden door mij GRATIS verzonden!

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Alle producten die ik gebruikt heb, blijven ook na 3 juni!


Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze kaart Yvonne...met zo een prachtige klassieke auto erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaart. Ik hou van die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart is dit! En leuk dat je ook binnenin de kaart hebt gestempeld!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Yvonne! En een filmpje 😀

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit blijft een leuke set. Mooie kaart is het geworden! Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne