donderdag 21 maart 2024

Verslagje OnStage Rotterdam

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Daar is 'ie eindelijk! Het verslagje van mijn dagen OnStage in Rotterdam!!

Ik ben de afgelopen dagen, sinds thuiskomst druk bezig geweest met het verwerken van alle informatie, maar ook de cadeautjes, swaps en meer! Mocht je mij volgen op Facebook (klik HIER) en/of Instagram (klik HIER), dan heb je al heel wat meegekregen en eigenlijk alles gezien, ook met LIVES op de dagen zelf! 

Het was een SU-per evenement!! Zo leuk en fijn om iedereen weer in het echt te zien en zeker de dames uit mijn team die er ook bij waren!! Helaas kon lang niet iedereen mee, dus we hebben ook veel dames moeten missen, maar dankbaar voor iedereen die wel mee kon!!!

 

We hebben al gewerkt met nieuwe producten, we hebben presentaties met ideeën gezien, een beetje business en vooral heel veel lol! 

 

Dit was het pakket dat we kregen bij inchecken, met een hele mooie en fijne rugzak en meer! Ook onze badge met lintjes voor behaalde resultaten. 


Hieronder een filmpje van foto's, om een beetje een indruk te krijgen hoe het was! 
Ik sliep met een aantal teamleden in de SS Rotterdam, zoooo leuk!! 


En ik wil iedereen die mij hier volgt, wel eens een bestelling plaatst of op welke manier dan ook deel uitmaakt van mijn avontuur, heeeeel erg bedanken!!!

Dankzij jullie kan ik doen wat ik het liefste doe en hopelijk nog heel lang mag blijven doen!! 
Daardoor mocht ik ook het podium op! Nouja, een beetje snel eroverheen ;) want ik sta niet zo graag zo in de spotlight hihi...


Dit waren mijn cadeautjes voor mijn teamleden: een OnStage Survival Kit en een etuitje met naam: 
 

Dit was mijn swap voor het foto-moment en swappen met andere Artisan DesignTeam-leden! We hadden even een momentje geprikt om met alle huidige en ook oud-Artisans op de foto te gaan en te swappen. De foto moet nog komen :) 


VOLGEND JAAR is het in Straatsburg in Frankrijk! In hetzelfde weekend :)

Wil je daar nou ook bij zijn en ben je nog geen demo? Stap dan in en ga mee!!! Mocht ik je van informatie kunnen voorzien, laat het weten! Ik help je graag, je bent welkom!!!


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 25 maart 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne