vrijdag 22 maart 2024

Challenges (nog net) Vrijdag

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Soms heb je van die dagen, dat het allemaal anders loopt dan gepland... Vandaag was weer eens zo'n dag :) Het liefste zou je dan onder een dekentje kruipen en even niets meer doen hihi.. Dat ga ik dit weekend wel proberen! Want ik ben nog lang niet uitgerust van vorig weekend.. Komt vast goed :)

Nu dan toch nog even het blog-bericht afmaken! 

Om te beginnen met een kaartje voor het Global Design Project! Klik HIER.


Het is een kleuren-challenge deze week! En meteen een hele uitdaging voor mij... Want ik ben niet van de paars en groen... Uhm... ja... Maar het is toch gelukt er een kaartje mee te maken!

Het is een kaartje geworden voor vrienden, die 1 jaar getrouwd zijn! Ik hoop dat mijn vriendin nog niet hier spiekt ;) Ze hebben zelf cavia's. Dit zijn eigenlijk hamstertjes, maar lijkt erop, toch??


De hamstertjes, bloemen en hartjes zitten in een nieuwe set/bundel!! Hearts and Hugs, verkrijgbaar vanaf 1 mei voor iedereen en vanaf 2 april te pre-orderen voor demo's (ook al als je nu instapt!). 

Ik vind de bloemetjes-stansjes ook zo leuk! Vanaf 1 mei kan ik de nieuwe producten onderaan plaatsten. 



De 2e kaart is voor de kleuren-challenge van Colour INKspiration, op Facebook, klik HIER. Weer een heel andere kaart:


Met heel andere kleuren! En een andere opzet, want op deze kaart zit niets nieuws, maar juist iets heel ouds! Het meisje komt uit een set uit 2004! 20 jaar oud :) En ook dat is prima te combineren met (nog) actuele producten.



Over een weekje is het Pasen, dus werd het een paas-kaart. Met de grote ei-stansen en het haasje uit de set Excellent Eggs en de kleine eitjes uit de set Easter Bunny. Beide producten gaan ons verlaten binnenkort..


Ben je benieuwd wat ons gaat verlaten en wat er blijft uit de voorjaar- en jaarcatalogus?? Dan kun je mijn onderstaande YouTube filmpje kijken!

Ik blader de beide catalogi door en als je mee streept, weet je het zelf ook :)




TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 25 maart 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

2 opmerkingen:

  1. Wow.....wat heb je twee schitterende kaartjes gemaakt Yvonne!
    En nu lekker uitrusten....fijn weekend
    groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach die hamsters zijn super cute, maar eerlijk is eerlijk beide kaartjes zijn mooi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne