dinsdag 2 april 2024

LiftChallenge bijdrage

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom op mijn blog! Leuk dat je langskomt :)

Ik heb vandaag 2 kaartjes om te laten zien. Vandaag is namelijk de nieuwe challenge van de LiftChallenge begonnen! En ik mocht deze keer GastDesigner zijn, zo leuk!! 

Je leest alles over de opdracht en hoe je kunt meedoen op de challenge-pagina, klik HIER. Ook zie je daar natuurlijk de voorbeelden van de dames zelf! 

Dit werd mijn bijdrage:

Het is een techniek-kaartje, gemaakt met masks. Alles op één laag, dus met masken, stencils, inkt en BlendingBrushes. Daarnaast gebruikte ik de set BeachDay en kleurde de afbeelding zwart in, zodat het een schaduw lijkt met de zon erachter. Alleen de tekst en het surfbord met bal, liggen erop, een extra laagje. 


Ik heb nog een extra kaartje gemaakt, met de leuke motor-set 'Legendary Ride'.

De masks die ik gebruikt heb, gaan ons verlaten, net als de iridescent rhinestones, maar de beide stempelsets gaan nog een jaartje mee!



Echt heel leuk om te doen!!


Ik heb het dan ook meteen toegepast in een workshop. En de dames zijn ermee aan de slag gegaan! Dit waren de resultaten:


Leuk he?! Al die variaties?! 

En nu ben jij aan de beurt!! Doe je ook mee??


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 8 april) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Op 9 april begint de uitverkoop van de voorjaar- en jaarcatalogus 23-24, met bijvoorbeeld de masks. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Blending Brushes
[153611]
€ 16,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Take Your Pick
[144107]
€ 13,50

4 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor, allebei je kaartje en wat leuk dat je nog een voorbeeld maakte, Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke enthousiaste post Yvonne! Je stoere motorkaart is ook weer prachtig. Ook de kaarten van je workshopdames zijn heel goed gelukt. Altijd leuk zo een techniek uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een mooie frisse kaartjes heb je gemaakt, de kleurtjes spatten van mijn scherm
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je voorbeelden echt te gek! Maar ik val geloof ik in herhaling ;-)
    Super bedankt voor je mooie bijdragen Yvonne!🩵

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne