woensdag 27 maart 2024

KleurenKaartenTeam maart

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Toevoeging: Mijn oprechte excuses aan alle deelnemers!! Door omstandigheden ben ik er niet aan toe gekomen om reacties bij iedereen achter te laten... Sorry!!! Dankjewel voor jouw reactie, als je er wel eentje bij mij hebt achtergelaten!


Het is alweer eind maart!! De laatste woensdag van de maand en dat betekent...

Dat het KleurenKaartenTeam van Martina weer in actie komt! Wie er allemaal meedoen zie je op het blog van Martina zelf, klik HIER.

De kleuren van deze maand zijn: Donkerpaars (van vorige maand) en kraft! 

Ik heb deze omgezet naar de Stampin' Up! kleuren Blackberry Bliss en Crumb Cake! Vorige maand had ik voor het donkerpaars een mix gemaakt van Starry Sky met Orchid Oasis. Maar nu bedacht ik me, we hebben ook Blackberry Bliss! Dat is wel ander paars dan op de voorbeeld-foto:



Ik heb nieuwe producten gebruikt: de achtergrond stempel Leaf Collection en de bundel (stempels en stansen) Country Flowers, met jawel, een theepotje!! 

De Blends in 2 kleuren zorgen voor verschillende tinten van licht naar donker van alleen de kleur Blackberry Bliss. 


De achtergrondstempel heb ik eerst be-inkt met Crumb Cake en daarna met een dauber heb ik op sommige plekken Blackberry Bliss aangebracht. Daarna alles in 1x afgedrukt. 

De twee rechthoeken komen uit de stansset Everyday Details. 

Deze nieuwe sets zijn vanaf 1 mei te bestellen, of als je demo bent/wordt (zeer waarschijnlijk) te bestellen vanaf 2 april in de pre-order.  


Ik probeer vandaag bij iedereen langs te gaan! Ben weer benieuwd wat iedereen met deze kleuren heeft gemaakt!!

TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (DINSdag 2 april) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Vanaf 1 mei kan ik de nieuwe producten hier linken!
heb je al vragen? Laat het weten!


Blackberry Bliss Combo Pack Stampin' Blends
Blackberry Bliss Combo Pack Stampin' Blends
[147932]
€ 11,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

11 opmerkingen:

  1. Wauw heel mooi gemaakt de kleuren spatten van het scherm af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart is het geworden, heel fleurig en prima geslaagd in de KKT-kleurtjes van deze maand!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waw, mooi hoe je die achtergrondstempel hier gebruikt hebt! Heel mooie KKT-kaart!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Zo mooi die achtergrond en die bloemen ervoor! Mooi gedaan hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.....prachtig KKT kaartje Yvonne....wat heb je leuke spulletjes gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik hoop ook gemerkt dat er heel veel tinten paars zijn. Leuke kaart laat je zien, ik geniet van jou stijl kaarten maken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yvonne, wat een leuke kaart is het. Mooi samengesteld, maar daar ben jij sowieso een kei in!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, die is leuk geworden ! mooi alweer met al die laagjes, geslaagd kaartje
    bedankt voor je trouwe deelname alweer, op naar de volgende
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart.
    Leuke stansen en stempels heb je erop gebruikt.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart met deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne