vrijdag 1 maart 2024

Challenges Vrijdag!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo! Welkom (terug)!!

Vandaag een challenges bericht op vrijdag! Met 2 kaartjes voor lopende challenges!

Ik heb de nieuwe Online Only producten gebruikt, om deze te kunnen laten zien! Vanaf KOMENDE DINSDAG 5 maart zijn deze verkrijgbaar, zie voor de aanvullende informatie helemaal onderaan dit bericht!

Ik begin met een kaartje voor het Global Design Project, klik HIER om naar de Challenge-pagina te gaan. Dit is mijn kaartje geworden:


Het is een schets-challenge deze week #GDP434. Deze heb ik letterlijk gebruikt op mijn kaartje:


Het DSP (designpapier) is het nieuwe 'Flowering Zinnias' papier. Hier komen ook stempels en stansen bij, ik heb alleen het DSP zelf. Het heeft mijn favoriete Brights-kleuren!! Daar wordt je toch meteen vrolijk van?!


Ik stanste bloemen uit met de 'Paper Florist' stansen, dat lukt ook en geeft een heel leuk effect!!

De teksten zijn gemaakt met de hybrid-embossingfolder 'Thoughtful Moments', een embossingfolder (welke je kunt insmeren met inkt en dan kunt embossen) MET bijpassende stansset om de woorden uit te stansen! 

Deze twee producten zijn gewoon al te bestellen en staan in de lopende catalogi!

De 2e kaart is een RONDE kaart!! Dat is de challenge die vandaag is begonnen op de ChallengePagina van mij en de dames uit mijn team: Het SU-per Team! ChallendePagina, op Facebook. 

Klik HIER om naar de pagina te gaan. 


We vragen deze maand dus een RONDE kaart, verder bepaal je helemaal zelf hoe je de kaart opmaakt! 


Ik maakte een ronde EaselCard met het leuke nieuwe DSP 'A Little Latte'. Met nieuwe bundel (stempels en stansen) 'Latte Love' (ook de tekst). De ronde stansen 'Deckled Circles' hebben ook grote stansen in de set, makkelijk voor kaarten zoals deze of voor scrapbooken!


Je kunt hem dichtklappen en dan gewoon plat versturen!


Dat waren ze!

TER INFORMATIE
De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (DINSDAG 5 maart, i.v.m. de nieuwe Online Only) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

De nieuwe Online Only producten kan ik vanaf dinsdag 5 maart hier plaatsen. Wil je de Online Only producten bekijken??
Klik dan HIER!!!

Je kunt ze daar altijd bekijken en dinsdag worden de nieuwe producten toegevoegd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne