woensdag 27 oktober 2021

KleurenKaartenTeam oktober

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Ook oktober is alweer bijna voorbij... Ongelofelijk he?! Voor je het weet staat de kerstboom in ede kamer! Op deze laatste woensdag van de maand, is het weer tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina. Klik HIER om naar haar blog te gaan, om te zien wat ze zelf gemaakt heeft en te zien wie er allemaal meedoen vandaag! 

De uitdaging van deze maand waren de kleuren: Staalblauw en zachtroze / poederroze! Mooie kleuren, maar toch altijd weer een hele uitdaging om met 2 kleuren een kaart te maken. Maar het is weer gelukt! En dit is mijn kaartje geworden:

Ik had net niet het goede roze.. Dit is eigenlijk iets te zalm, maar de daaropvolgende was veel te fel roze, dus toch maar deze.. Dit is de officiële challenge-afbeelding, staalblauw en zachtroze / poederroze:


Ik had deze leuke set met diertjes nog ongebruikt in de kast staan: Peekaboo Farm. Alle afbeeldingen en teksten komen uit die set. Alleen de wolkjes-stansen komen uit een andere set, zie onderaan voor alle benodigdheden. De Stampin' Up! kleuren zijn: Misty Moonlight en Petal Pink. Er was ook een Powder Pink, maar die is al een paar jaar uit het assortiment.


Toen ik de set had liggen, wilde ik nog een kaartje maken, alleen heb ik diverse bruintinten en grijs toegevoegd om het wat meer kleur te geven!


Het is een één-laags kaartje, dat wil zeggen dat alles gestempeld is en ingekleurd met Blends, ook de lucht. De muur heeft bovenop wat gaten voor de pootjes en de muur heb ik 3x naast elkaar gestempeld.


Om ook diertjes tussen de diertjes met pootjes te plaatsen, heb ik de eerste drie afgeplakt, ge-mask-ed. Dat zie je hieronder.


Dat was het voor nu! Ik probeer vandaag bij iedereen langs te komen, maar weet niet zeker of het lukt, door wat verplichtingen en de kinderen die thuis zijn i.v.m. de herfstvakantie. Anders kom ik morgen even langs! Fijne dag! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 1 november!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Klik op de afbeeldingen om naar de informatie-pagina te gaan of meteen te bestellen!

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

18 opmerkingen:

  1. Wat zijn het leuke en vooral vrolijke kaartjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes!! Echt heel schattige beestjes.
    Ik kwam er ook al niet uit met mijn inktkleurtjes dus ik ben maar voor DP gegaan.
    Fijne vakantie en tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaartjes. Een heel werk om die muur zo mooi te krijgen, maar het is je goed gelukt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartjes Yvonne.....zo leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk en vrolijk, toffe kaart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes met die dierjtes, Yvonne! Leuk gedaan. En je roze komt volgens mij heel goed in de buurt van de opdracht :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes! Die beestjes zijn erg leuk en je hebt er leuke kaartjes van gemaakt. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige beestenboel op je kaartjes,heel leuk gedaan,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Yvonne,

    Wat een leuke beestige kaartjes in deze kleuren!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een enige kaartjes. De eerste is helemaal perfect in de kleuren en de tweede is zo geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SU-perleuke kaartjes YVonne!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt prachtige kaartjes gemaakt met deze set, helaas had ik ook niet het goede roze maar het is toch weer gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke afsluiter van alle KKT deelnemers. Heel tof kaartje. En nu ga ik schaapjes tellen en slapen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke beestenboel heb je gebruikt. Mooi gedaan
    Groetjes en nog een fijne dag. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow deze is echt te gek, brengt me op het idee om voor de lente ook nog dergelijke kaarten te maken, liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaarten zijn dit geworden. En wat een gave stempelset heb je gebruikt. Daar kun je wel mee aankomen. Echt heel leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne