donderdag 28 oktober 2021

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Daar ben ik alweer :) Maarja, het is donderdag! Dus tijd voor een challenge-bericht! Ik doe weer mee het de nieuwe challenge van het Global Design Project, klik HIER.


 Het is een thema-challenge: Hey Pumpkin! #GDP315


Ik heb in de kaart geprobeerd om alle afbeeldingen terug te laten komen, dat is gelukt! Ik combineerde afbeeldingen uit diverse sets, zowel nog verkrijgbare producten als retired. Dat blijf ik leuk vinden om te doen.. Kijken wat het onderwerp is, kijken in de kast welke sets ik heb om te gebruiken en dan aan de slag! Stempelen, stansen en vooral schuiven op de kaart, voor ik het goed vind en vastplak.


Ik heb nog een kleine tip.. Heb je niet het juist kleur lint? Neem dan wit en kleur deze met een Blend in wel de juiste kleur! Of met inkt, kan ook. 


Ik houd het kort vandaag :) Heb je vragen of kan ik je helpen met een bestelling of iets anders? Laat het weten! Maak er nog een mooie donderdag van!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 1 november!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Klik op de afbeeldingen om naar de informatie-pagina te gaan of meteen te bestellen!
De Hello Harvest set (grote pompoen) en Press On set (koffie/theebeker) zijn retired.

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

2 opmerkingen:

  1. Mooie herfstkaart met pompoenen. Leuk dat labeltje achter de afbeelding.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

    EBET Gaming

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne