zondag 25 juli 2021

Sweets & Treats Christmas in July!

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Het is zondag, leuk dat je vandaag even langskomt!

Het is de 4e zondag van juli en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Maar ik had de opdracht van de verkeerde maand te pakken... Dus helaas kon ik daar niet aan mee doen.. Maar ik wil mijn werkstukken toch vast laten zien.. Ik maak voor volgende maand wel weer nieuwe :) Dit zijn uitwerkingen met producten uit de nieuwe MiniCatalogus welke 3 augustus ingaat. En dit zijn toch wel mijn favorieten op dit moment! 


Ik heb gewerkt met het leuke Gingerbread and Peppermint DSP en de bijpassende Memories and More cardpack, met de stempelset Sweets and Treats!

Het is een 14x14cm kaart geworden met vooral stempelafdrukjes, welke ik heb ingekleurd met Blends. 


De tekstjes komen uit de Memories and More kaartjes.


Het lint, gems en het mooie DSP maken het af! Ook de binnenkant is bewerkt.


Doordat de Blends een lichte en een donkere variant van dezelfde kleur hebben, kun je mooi schaduw maken! 


De wantjes aan de binnenkant zijn uitgeknipt uit het DSP.


Ik maakte met een kaartje uit het Memories and More cardpack een label aan een zakje met koekjes! Niet zelf gebakken, maar van de Griekse weken bij de Lidl ;) Ze pasten er qua kleur helemaal bij.


De kaart en het zakje vormen een leuke set samen om cadeau te doen!!


De producten zijn allemaal te bestellen vanaf 3 augustus! En kies je deze producten uit, met wat erbij, samen voor 60 euro, dan kies je er GRATIS een product bij uit, uit de speciale Sale-a-Bration brochure! Wil je er meer over weten? Vraag me ernaar! 

Een fijne zondag nog! 

 Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag 26 juli!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  
Vanaf 3 augustus vind je daar ook de link naar de najaarscatalogus en 2e Sale-a-Bration!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 
yvonnespikmans.stampinup.net

Vanaf 3 augustus kan ik hier de linkjes plaatsen naar de nieuwe producten uit de najaarscatalogus en Sale-a-Bration!

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart en mooie tag. Ik houd erg van de Amerikaanse traditionele kerstversiering en dus spreekt me dit enorm aan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah..... wat een prachtige stempeltjes zijn het! EN je maakte er prachtige kaarten mee. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Where did the words “it’s beginning to taste a lot like Christmas” come from?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne