donderdag 22 juli 2021

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Heb jij dat ook? Dat je soms even geen originele opening meer weet voor een blogbericht? Hihi, tja dat had ik nu.. Juist omdat je vaste dagen hebt en hops etc. waar je aan meedoet.. Maar, ik heb weer een nieuw bericht voor jullie! Vandaag met 2 kaartjes voor challenges! 

Morgen om 12u krijgen de jongens hier vakantie.. De oudste heeft de musical deze week gehad en neemt morgen via de rode loper afscheid van de basisschool! Wat gaat de tijd toch hard, maar hij heeft er zin in en is toe aan een nieuw hoofdstuk! Ik ben heel benieuwd.. De komende 6 weken zal het dus misschien wat rustiger zijn hier, weg nemen iedere dag zoals deze komt! 


De eerste kaart is voor het Global Design Project, challenge #GDP301, klik HIER.


Ik maakte de kaart, in de kleuren van deze week, met de set 'Friends are like Seashells uit de jaarcatalogus. Misschien niet direct kleuren vor schelpen, maar ik ben toch wel blij met het resultaat.


De stans heb ik op de achtergrond gebruikt en als extra een tag toegevoegd uit de 'Tailor Made Tags dies' set. 


De 2e kaart is heel anders en gemaakt voor de Facebook Challenge van het Colour INKspiration team, klik HIER, challenge #ci103:


Het werd een CAS kaart met de set 'Flowers of Friendship' in de gevraagde kleurencombinatie:


De voorflap is iets korter aan de zijkant, dan de achterkant.


En dat waren ze! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Heb je ergens vragen over, laat het me weten! Ik help je graag!

Leuk dat je even langskwam en alvast een heel fijn weekend of een fijne vakantie!!


 Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag 26 juli!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  
Vanaf 3 augustus vind je daar ook de link naar de najaarscatalogus en 2e Sale-a-Bration!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 
yvonnespikmans.stampinup.net

Vanaf 3 augustus kan ik hier de linkjes plaatsen naar de nieuwe producten uit de najaarscatalogus en Sale-a-Bration!

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne