dinsdag 17 september 2024

Harry Potter!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Leuk dat je even langskomt vandaag! 

Ik heb hier mijn Artisan werkstukken van augustus nog niet laten zien, dus bij deze :) 

Jullie hebben het vast al gezien, ik ben weer meer aan het scrappen! Echt zo leuk om te doen!! Ook bij de maandelijkse werkstukken die ik maak voor het Artisan DesignTeam, zitten regelmatig lay-outs. Zeker nu we (vanaf 4 september) weer scrapbook-producten hebben! Echt zo leuk!

De opdracht voor ons was; werken met de Online Only bundel Potions and Spells. Je vindt de bundel NIET in een catalogus, maar online (klik HIER) en je kunt het gewoon bestellen op de voor jou bekende manier!

Dit heb ik ermee gemaakt:


Ik heb zelf niet zoveel met Halloween, maar des te meer met Harry Potter!! Dus maakte in een lay-out, kaart en traktatie in deze stijl! Met kleuren van alle 4 de afdelingen van Hogwarts.

De foto's zijn al een aantal jaar oud, van carnaval op school :)


De kaart:


De traktatie, met dropjes erin: 



Heerlijk, dat 'out of the box' denken! En zo kun je jouw producten op nog meer manieren gebruiken! 
Je vindt de gebruikte producten onderaan dit bericht.


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 23 september. Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00uur!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER
 Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Trimmer
[152392]
€ 34,00
Take Your Pick
[144107]
€ 14,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne