zondag 28 juli 2024

Dutch Card Lovers nieuwe challenge

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! 


Een  nieuwe challenge, een nieuw blogbericht! Het is de laatste challenge bij Dutch Card Lovers, voor de zomerstop. En een hele leuke! 

De challenge werd deze keer bedacht door Ellen en is: gebruik cactussen op je kaart! Doe je ook mee? Je vindt alles over de challenge op het blog, klik HIER, en de challenge loopt 3 weken!

Dit is mijn kaartje geworden: 

Stampin' Up! heeft op het moment geen set met leuke cactussen in het assortiment, maar het er wel diversen gehad, zoals de 2 die ik nu gebruikt heb. Na mijn Mexico-reis blijven deze retired sets in mijn collectie! 

Zo heb ik meer retired sets in verschillende onderwerpen, zo komen ze toch nog eens van pas bij een challenge of als je een bepaald kaartje wilt maken! 


Ik heb een slimline kaartje gemaakt, met 3 gaten waaruit de cactussen komen. Het zijn als het ware 3 kleine landschapjes onder elkaar!


Grappig zijn ze, blijf ze leuk vinden :)


Dit zijn de 2 sets:


Tip:

Had ook nog zitten denken om met rondjes-ponsen zelf een cactus te maken.. Ik heb het helaas niet meer kunnen uitwerken, maar misschien een idee voor jou, als je zelf geen cactussen hebt! 



TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 29 juli om 19.00uur!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER! Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

3 opmerkingen:

  1. Wat super mooi gedaan zeg!! Echt heel creatief.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, gave kaart Yvonne! De tekst ook zo keuk in kleurtjes. Fijn als je ze in je gezit hebt, snap dat je ze na je reis niet weg zal doen. Goeie tip ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart met cactussen Yvonne, het lijkt wel een stripverhaal! ;-) Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne