zondag 7 april 2024

Dutch Card Lovers nieuwe challenge

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Ter info: Vanmiddag om 15u is er weer een bloghop van het Creation Station team! Kom je dan ook nog even kijken? 


Er zijn alweer 3 weken voorbij en dus hebben we bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe challenge voor jullie! Ik mocht hem deze keer verzinnen :) Klik HIER om naar het challenge-blog te gaan voor alle voorbeelden en de winnaars van de vorige challenge!

Dit is mijn kaartje geworden:


De challenge die ik bedacht is: gebruik dit moodboard om jouw kaart te maken! 
Je kiest zelf wat je eruit gebruikt: de kleuren, afbeeldingen of iets anders, maakt niet uit, als het maar herkenbaar is uit het moodboard :)


Ik gebruikte de verfbakjes onderaan, en zag er (hoe kan het ook anders) theekopjes in :) Dus werden het kopjes in de vrolijke kleuren, met een bloemetje erbij!
 

Ik gebruikte 3 nieuwe kleuren: Peach Pie, Pretty in Pink en Summer Splash! In combinatie met 2 Subtles kleuren: Fresh Freesia en Lemon Lolly. 


Heb jij al een idee wat je met de challnge kunt? Doe dan gezellig met ons mee!!


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 8 april) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Op 9 april begint de uitverkoop van de voorjaar- en jaarcatalogus 2023-24!! Op is op!!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Ik kan de nieuwe producten vanaf 1 mei hier plaatsen! Wil je graag al eerder productinformatie? Laat het me weten! Ik help je graag verder!


Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Take Your Pick
[144107]
€ 13,50

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig en vrolijk moodboard en jouw kaartje is geweldig leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een heerlijk moodboard uitgezocht en een te gek leuke kaart gemaakt Yvonne!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne