woensdag 28 juni 2023

FAB InstaHop - de kaart

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

De InstaHop begint om 16.00u!!


Een nieuwe hop op Instagram! Ken je hem al?? Dit is de 3e keer dat het DesignTeam in actie komt! Het thema van deze maand is: Favorite Flowers! Oftewel, onze favoriete bloemen.

Mijn favoriete bloem, je kunt het misschien wel raden, is: de hibiscus! Het tropische thema vind ik altijd zo leuk om mee te werken. Maar... er zit geen hibiscus in het assortiment... dus dat werd zoeken naar een mogelijkheid om ze misschien zelf te maken en dat is gelukt!! Met 2 stempels uit de nieuwe 'Textured Florals' bundel! Zie één van de foto's hieronder.


Net echt toch?? Hihi.. Ik vond ze wel goed gelukt :) 

Op de 1e foto's zie je een versie waarbij ik tropische bladeren uit de 'Tropical Leaf' set heb gebruikt, om in thema te blijven. Deze staat in de webwinkel onder 'Online Only' en staat NIET in een catalogus.

Op de bloemen heb ik gekleurd met de Wink of Stella, een glittertje:




Op het 2e deel van de foto's zie je dezelfde kaart, maar dan met de takjes/bladeren uit de bundel waaruit de bloemen ook komen, een idee mocht je de tropische bladeren niet hebben.



En dan nu: hoppen!!

Je hopt OP INSTAGRAM (helaas dus niet hier) de hele wereld over, langs allemaal getalenteerde Stampin' Up! collega's, naar de volgende naam in de lijst! Omdat ik de laatste ben in de lijst, kun je vooraan beginnen. Ga naar mijn Instagram pagina @thecreativeteacup en doe mee!!

Wie hoppen mee vandaag?

@karenhadlerscraftybeehive
@coastalcrafter
@sharni__cardclasses_stampinup

@KISSKreative
@thesongbirdstamper
@bellestampinwithann
@thecreativeteacup --> this is me :)
@mitosucrafts
@joblackmanpapercraft
@marga_bultena
@kaylareneestamps
@kim_mcgillis
@hellocrafter
@stampin_anne
@yvonnes_stempelzimmer

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is KOMENDE MAANDAG 3 juli!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor woensdag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUWE KWARTAALKITS!! Bestel nu! thecreativeteacup@gmail.com



---------------------------------------------------------------------------------------


Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne