zaterdag 1 april 2023

Challenges Zaterdag??

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. 


Ja!! Een extra, ingelast bericht met twee kaartjes voor challenges! Heb jij al Paas-kaartjes gemaakt? Of ga je ze nog maken? Misschien hierbij nog wat ideetjes! Onderaan het bericht ook nog wat kleine Paas-cadeautjes. 


Bij het Global Design Project vragen ze deze week Paas-kaartjes! Klik HIER om naar de pagina te gaan, voor alle informatie en de voorbeelden van het DesignTeam! Het is alweer challenge #GDP387!


Ik heb de Easter Bunny bundel gebruikt en jaaaa, deze blijft! Het DSP (designpapier) is van de Thee en Troost serie (Cup of Tea / Tea Boutique) en deze gaat ons verlaten. Maar ik wilde laten zien dat je ook met de algemene patroontjes hele leuke kaartjes in andere thema's kun maken dan 'thee'.


Ik kleurde de konijntjes in met de 'dot-coloring techniek' of ook wel 'Pointalism'. Ik heb daar een YouTube filmpje over gemaakt:


Echt heel leuk om te doen, probeer het eens!!


De kaartjes zie je ook terug op de speciale ChallengesPagina van mij de de dames uit mijn team: Het SU-per Team! Challenge Pagina. Klik HIER en doe gezellig met ons mee!!


De challenge van april is Pasen / Voorjaar!


Schattig he?! 

En dan nog een cadeau/gift ideetje:


Ik maakte ze voor workshoppers, team en klanten! Als bedankje :) Paas-chocolade in een zakje met een tag eraan!


Ook weer met de Easter Bunny set, maar door ze op Early Espresso te stempelen, zijn het net chocolade-haasjes. 


De kleur op de achtergrond en tekst is Petal Pink. 

De tag-pons en de hartjes-embellishments gaan ons verlaten! 


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een heel fijn weekend! Morgenmiddag ben ik er weer met een bloghop :)
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende DINSDAG 4 april al heel vroeg!
Geef dit door voor maandag 19u. 
LET OP!!!
De uitverkoop start en producten kunnen heel snel uitverkocht zijn!! 


Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 

LET OP!!! 
Bepaalde producten kunnen inmiddels uitverkocht zijn, tijdens de maand april is de uitverkoop en wisselt het per dag! 

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne