maandag 15 augustus 2022

Je bent geweldig!!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Het is vakantie-tijd! De kinderen hebben de helft van de vakantie erop zitten hier in het zuiden.. Het gaat snel :) Het 'moeten' is er nu wel even af en je merkt dat ze tot rust komen.. Wel heel fijn, echt even opladen voor ze weer naar school gaan! 

Ik bedacht me dat ik jullie deze werkstukken hier nog niet heb laten zien. Ik maakte ze afgelopen woensdag tijdens mijn Facebook LIVE 'Thee en kaart'. 


Ik gebruikte de producten uit de door mij samengestelde KwartaalKits. Één daarvan is de 'Hues of Happiness'. Nog steeds één van mijn favoriete DSP-series (designpapier) van het moment! Vooral doordat al mijn favoriete kleuren erin zitten denk ik :)


Ik maakte een kaart met bijpassende envelop en een kadootje.


De teksten komen uit de Sale-a-Bration set 'Geweldig samen', welke je nog tot het einde van de maand gratis kunt uitzoeken bij een bestelling.


Het is echt een set die leuk is om kado te geven! 


Je vindt alle benodigdheden onderaan dit bericht! Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 


Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandag om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer informatie.
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Product List
Paper Snips
[103579]
€ 13,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne