dinsdag 5 juli 2022

Artisan post

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Hallo!! Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even langskomt!

Vandaag heb ik een berichtje om werkstukken te laten zien die ik maakte als Artisan DesignTeam lid voor Social Media van Stampin' Up! Afgelopen week donderdag waren ze te zien op Facebook (klik HIERen Instagram.

Ik bedacht en maakte kaarten met de 'Pretty Medaillon' achtergrondstempel in combinatie met de 'Happiness Abounds' stempelset. Je vindt alle benodigdheden onderaan dit bericht! 


Het zijn 3 verschillende kaarten, met verschillende technieken op de achtergrond geworden.

Op de 1e kaart is de Pretty Medaillon gestempeld met Memento en dan ingekleurd met Blends:


Op de 2e kaart is de stempel met Granny Apple Green inkt op dezelfde kleur cardstock gestempeld.


En op de 3e kaart heb ik de stempel afgedrukt met Versamark, dan bewerkt met witte embossingpoeder en een heattool. Als laatste is met een Blending Brush Granny Apple Green inkt over de ge-emboste figuren 'gebrusht'. 


Hier in één oogopslag alle benodigdheden:


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag nog!! Tot gauw!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling doe ik komende maandag 11 juli, om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 

De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder.
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 13,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne